Euroopa Komisjon avas teavitus- ja müügiedendusmeetme taotlusvooru. Põllumajandustoodetele uute turgude leidmist toetatakse 2017. aastal kokku 133 miljoni euroga, teatas maaeluministeerium.
- Toidutööstus Foto: Eiko Kink
Euroopa Komisjoni teavitus- ja müügiedendusmeetme eesmärk on tugevdada Euroopa Liidu (EL) liikmesriikide toidutootjate konkurentsipositsiooni. Toetust on võimalik taotleda põllumajandus- ja toidusektori organisatsioonidel, mis ühendavad tootjaid ja töötlejaid. Toetusmäär olenevalt programmi tüübist ja sihtturust on 70–85 protsenti.
Meetme toel saab korraldada põllumajandussaaduste ja toidutoodete tutvustamise teavituskampaaniaid EL siseturul ning kolmandates riikides.
Meetme eelarvest on 43 miljonit eurot kavandatud mitme EL liikmesriigi koostöös esitatavate programmide kaasrahastamiseks; 85,5 miljonit eurot kavandatud programmidele, mille taotlejad on pärit ühest liikmesriigist. 4,5 miljoni euro suurusele reservile avatakse eraldi taotlusvoor erakorraliste turuhäirete korral.
Taotlusi saab esitada elektrooniliselt Luksemburgis asuvale Tarbija, Tervise-, Põllumajandus- ja Toiduküsimuste Rakendusametile (CHAFEA). 2017. aasta taotlusvoor kestab 20. aprillini.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?