Nordea ja DNB Balti regioonis loodava ühendpanga nimeks saab Luminor, teatasid pangad pressiteates.
- Nordea ja DNB ühendpank saab uue nime. Foto: Andres Haabu
Uue panga kaubamärk töötati välja koostöös rahvusvahelise konsultatsiooniettevõttega Future Brand Suurbritanniast.
“Nime esimene osa – “lumi” pärineb ladinakeelsest sõnast lumen, mis tähendab valgust. Luminor on majakas ja teejuht panga eraisikutest ja ettevõtjatest klientidele, aga ka ettevõtetele, kogukondadele ja riikidele, kus pank tegutseb,” selgitas FutureBrandi strateegiajuht Freddie Baveystock. “Nime teine osa “nor” viitab tugevatele põhjamaistele juurtele – uue ettevõtte omanikud on Põhjamaade pangad. Need kaks tahku on põimitud ühte nimesse.”
Future Brand on maailmas tuntud ja hinnatud ning nende klientide hulka kuuluvad ka sellised brändid nagu MasterCard Worldwide, Nespresso, American Airlines, Bentley, Londoni 2012. aasta olümpiamängud ja paljud teised.
DNB ja
Nordea Baltikumi äride ühendamine jätkub varem teavitatud ajakava kohaselt. Kuni tehingu toimumiseni ja regulaatorite heakskiidu saamiseni tegutsevad pangad vastavalt planeeritule Eestis, Lätis ja Leedus eraldiseisvalt. Tehing plaanitakse lõpule viia 2017. aasta teises kvartalis.
Seotud lood
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi
valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.