Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nordea ja DNB ühendpank avaldas uue nime
Nordea ja DNB ühendpank saab uue nime.Foto: Andres Haabu
Nordea ja DNB Balti regioonis loodava ühendpanga nimeks saab Luminor, teatasid pangad pressiteates.
Uue panga kaubamärk töötati välja koostöös rahvusvahelise konsultatsiooniettevõttega Future Brand Suurbritanniast.
“Nime esimene osa – “lumi” pärineb ladinakeelsest sõnast lumen, mis tähendab valgust. Luminor on majakas ja teejuht panga eraisikutest ja ettevõtjatest klientidele, aga ka ettevõtetele, kogukondadele ja riikidele, kus pank tegutseb,” selgitas FutureBrandi strateegiajuht Freddie Baveystock. “Nime teine osa “nor” viitab tugevatele põhjamaistele juurtele – uue ettevõtte omanikud on Põhjamaade pangad. Need kaks tahku on põimitud ühte nimesse.”
Future Brand on maailmas tuntud ja hinnatud ning nende klientide hulka kuuluvad ka sellised brändid nagu MasterCard Worldwide, Nespresso, American Airlines, Bentley, Londoni 2012. aasta olümpiamängud ja paljud teised.
DNB ja
Nordea Baltikumi äride ühendamine jätkub varem teavitatud ajakava kohaselt. Kuni tehingu toimumiseni ja regulaatorite heakskiidu saamiseni tegutsevad pangad vastavalt planeeritule Eestis, Lätis ja Leedus eraldiseisvalt. Tehing plaanitakse lõpule viia 2017. aasta teises kvartalis.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.