Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tele2 asendab klienditeenindaja robotiga
Klienditeenindusrobot Barcelonas Mobiili Maailmakongressil. Pilt on illustratiivne.Foto: Reuters/Scanpix
Tele2 lülitab täna sisse tehisintelligentsil põhineva klienditeenindaja-roboti, kes hakkab Facebookis vastama küsimustele alates rändlusteenusest kuni ruuteri seadistamise ja muude teemadeni.
Tele2 tootedirektori Katrin Aroni sõnul vastab juturobot T2 beeta Facebookis kiiresti ja arusaadavalt ning paljudel juhtudel pole klienditeenindajat enam vaja. „Juturoboti esimene versioon sündis Tele2 töötajate innovatsioonipäeval ehk häkatonil ning idee algatajad on robotit viimase kuu jooksul õhinapõhiselt edasi arendanud,“ selgitas ta.
Aroni sõnul on enamik tehisintelligentsil põhinevad juturobotid praegu veel arengufaasis, kuid paari aasta jooksul saab sellest kindlasti klienditeeninduse läbimurre.
Esimese robotina telekomisektoris tööle võetud T2 beetaversiooni käest saab näiteks vastuseid arvete, iseteeninduse või teenuste hindadega seotud küsimustele ning kui juturobot ei suuda vastust leida, siis kutsub ta appi päris klienditeenindaja.
„Tele2 juturobot T2 on aprilli keskpaigani testimisfaasis, mille jooksul kogume inimestelt tagasisidet. Peale testimise lõppu õpetame masinat pidevalt edasi järjest keerukamatele küsimustele vastama,” ütles Aron.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.