Tele2 lülitab täna sisse tehisintelligentsil põhineva klienditeenindaja-roboti, kes hakkab Facebookis vastama küsimustele alates rändlusteenusest kuni ruuteri seadistamise ja muude teemadeni.
- Klienditeenindusrobot Barcelonas Mobiili Maailmakongressil. Pilt on illustratiivne. Foto: Reuters/Scanpix
Tele2 tootedirektori Katrin Aroni sõnul vastab juturobot T2 beeta Facebookis kiiresti ja arusaadavalt ning paljudel juhtudel pole klienditeenindajat enam vaja. „Juturoboti esimene versioon sündis Tele2 töötajate innovatsioonipäeval ehk häkatonil ning idee algatajad on robotit viimase kuu jooksul õhinapõhiselt edasi arendanud,“ selgitas ta.
Aroni sõnul on enamik tehisintelligentsil põhinevad juturobotid praegu veel arengufaasis, kuid paari aasta jooksul saab sellest kindlasti klienditeeninduse läbimurre.
Esimese robotina telekomisektoris tööle võetud T2 beetaversiooni käest saab näiteks vastuseid arvete, iseteeninduse või teenuste hindadega seotud küsimustele ning kui juturobot ei suuda vastust leida, siis kutsub ta appi päris klienditeenindaja.
„Tele2 juturobot T2 on aprilli keskpaigani testimisfaasis, mille jooksul kogume inimestelt tagasisidet. Peale testimise lõppu õpetame masinat pidevalt edasi järjest keerukamatele küsimustele vastama,” ütles Aron.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?