Eesti internetireklaamiturult pageb raha kiiresti

05. juuli 2017, 14:48
Digireklaam hakkab tööle, kui seda plaanida teadlikult, mitte avaldada juhuslikes kohtades ja mahus.
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170705/NEWS/170709871/AR/0/turundus,-sotsiaalmeedia.jpg

Eesti internetireklaamiturult lahkub raha kiiremas tempos, kui seda kohalike kanalite käibesse lisandub, kirjutab Best Marketing.

Eesti suuremate meedia- ja digiagentuuride vahendusel liikus 2016. aastal Eestist välja ehk Google'isse ja Facebooki ca 6,6 miljonit eurot, selgub värsketest andmetest. Siinse meediaturu 2016. aasta käive oli 94,1 miljonit eurot, kasvades aastaga 1,6%.

Meediatüüpidest olid aasta suurimad tõusjad välimeedia (10,3%) ning internet (9,7%). Võrreldes 2015. aastaga näitas kasvutrendi ka raadio (5,5%), teiste meediatüüpide reklaamikäibed näitasid kahanemismärke ning lõpetasid võrdluses eelmise aastaga negatiivses pooles.

Kogu aasta näitajate põhjal on jätkuvalt suurim osakaal telereklaamil (26,8%). Kuigi meediatüüpidest olid reklaamikäibe järgi protsentuaalselt suurim tõusja välimeedia, saab esmakordselt rääkida interneti kerkimisest teisele positsioonile, möödudes läbi aegade stabiilset teist positsiooni hoidnud ajalehtede reklaamikäibe osakaalust. Telereklaamile järgnevad internet (20,1%) ning ajalehed (17,9%). Pea võrdselt ca kümnendik turust kuulub nii välimeediale (10,9%) kui ka raadiole (9,9%), otseposti käibe osakaaluks on 8,5% ning ajakirjadel 5,9%.

Loe pikemat ja detailsemat ülevaadet reklaamiturust turunduse teemaveebist Best Marketing.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
05. July 2017, 14:48
Otsi:

Ava täpsem otsing