Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti pankadest pakub parimat teenindust SEB
SEB peahooneFoto: Andres Haabu
Viimased kaks aastat Eestis pankade teenindustasemelt teisele kohale jäänud SEB (94%) tuli sel aastal esimesele kohale. Eelnevate aastate võitja LHV sai eelmise aastaga võrreldes samaväärse tulemuse (91%) ja saavutas teise koha.
Eestis kolmandale kohale tõusnud Citadele (86%) on varasemate aastatega võrreldes teinud tubli arengu. Lisaks olid uuringusse kaasatud ka COOP Pank, Luminor ja Swedbank. Uuringufirma Dive korraldas Balti riikides iga-aastase valdkonnauuringu, et selgitada välja parimad silmast silma klienditeenindust pakkuvad pangad.
Baltikumi parimat teenindust pakuvad jätkuvalt Leedu pangad ning pankade koondtulemus Eestis tõusis eelmise aastaga võrreldes 6%. Läti esikolmiku moodustasid Citadele 97,3%ga, SEB 86,7%ga ja Luminor 85,1%ga. Leedu pankade poodiumi hõivasid Citadele 99,6%ga, millele järgnes Šiauliu Bankas 98,1%ga ja SEB 95,7%ga.
Baltikumis oli kõige tugevamaks kategooriaks esmamulje, kus hinnati teenindaja välimust, ümbrust ja esmast kontakti ning kus keskmine tulemus oli 98%. Kõige nõrgemaks aga lisamüük, kus keskmiseks tulemuseks jäi 67%.
Pankade klienditeeninduse taset võrdlev valdkonnauuring Dive Top3 tehti ajal november 2017 kuni jaanuar 2018. Uuringusse kaasati kuus suuremat panka Eestis, viis Lätis ning kuus Leedus. Ühtekokku tehti 170 testkülastust. Panku külastati sooviga avada seal arveldusarve.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.