Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Coop Pank sai eelmisel aastal 4,5 miljonit eurot kasumit
Coop Panga juhatuse esimees Margus RinkFoto: Andras Kralla
Eelmisel aastal kodumaised omanikud saanud ja uue kaubamärgi kasutusele võtnud Coop Pank kasvatas aastaga kõigi oluliste äriliinide tegevusmahtu, näitavad panga 2017. aasta esialgsed auditeerimata majandustulemused.
Coop Panga 2017. majandusaasta puhaskasum oli 4,5 miljonit eurot. Kasum sisaldab kinnisvara müügist teenitud erakorralist kasumit 3,2 miljonit eurot, teatas ettevõte. Pank investeerib kogu teenitud kasumi tegevuse laiendamiseks.
Coop Panga laenuportfell kasvas 2017. aastal 56% ja hoiuseportfell 24%. Coop Panga turuosa Eesti pangandusturul kasvas hoiuste osas aastaga 1,5%-lt 2%-le ning laenude osas 0,9%-lt 1,3%-le.
Klientide arv kasvas Coop Pangas aastaga 4600 võrra, neist üle poole lisandus uue kaubamärgi kasutusele võtu järel 4. kvartalis. Aasta lõpuks oli Coop Pangal ligi 36 000 klienti ning väikefinantseerimisega tegeleval tütarettevõttel Coop Finants ligi 95 000 klienti. Coop Pank koos tütarettevõtetega annab tööd kokku üle 200-le inimesele peakontoris ja 14 esinduses üle Eesti.
Coop Panga juhatuse esimehe Margus Rinki sõnul nõudis aasta jooksul enim pingutust panga tegevuse ümberkorraldamine vastavalt uuele äristrateegiale ning uue kaubamärgi kasutusele võtmine. „Möödunud aasta oli uue panga vundamendi ladumise aasta. Meie ärimahud kasvasid kiiremini, kui äriplaan esimeseks aastaks ette nägi. Tõime turule uue kaubamärgi ning tegime seda koos sisuliste muutustega kliendipakkumises. Kliendiarvu kasv viimases kvartalis näitab, et oleme äratanud meie jaoks olulistes kliendirühmades tähelepanu,“ rääkis Coop Panga juht.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.