Viacom – kaks ühe hinnaga

Viacom.  Foto: EPA
Rait Kondor • 21. veebruar 2018
Jaga lugu:
Börsiuudised
Ainult tellijale

Viacom on rahvusvaheline USA meediaettevõte, mis pakub teleprogramme ja filme, kuid mille populaarsus on viimastel aastatel kannatanud seoses tarbimismuutustega, eelkõige Netflixi ja interneti voogedastusprogrammide tulekuga.

Seda arvesse võttes teatas Viacom veebruari alguses uuest strateegiast, mis muu hulgas näeb ette oma voogedastusprogrammi. Kava näib investoritele meeldivat, sest eelmise rahandusaasta tulemuste eelselt 25 dollari tasemelt mullu novembris on aktsia tõusnud 33,5 dollari peale ehk 34%.

Seda artiklit näevad Äripäeva tellijad.
Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
Telli Äripäev

Äripäeva tellijal on ligipääs:
Äripäeva raadio­saadetele
kõigile artiklitele ja TOPidele
investor Toomase nõuannetele
Äripäeva Infopanga hõbepaketile
Jaga lugu:
Seotud lood
Hetkel kuum Äripäevas