Viacom – kaks ühe hinnaga

Viacom.  Foto: EPA
Rait Kondor • 21. veebruar 2018
Jaga lugu:
Börsiuudised
Ainult tellijale

Viacom on rahvusvaheline USA meediaettevõte, mis pakub teleprogramme ja filme, kuid mille populaarsus on viimastel aastatel kannatanud seoses tarbimismuutustega, eelkõige Netflixi ja interneti voogedastusprogrammide tulekuga.

Seda arvesse võttes teatas Viacom veebruari alguses uuest strateegiast, mis muu hulgas näeb ette oma voogedastusprogrammi. Kava näib investoritele meeldivat, sest eelmise rahandusaasta tulemuste eelselt 25 dollari tasemelt mullu novembris on aktsia tõusnud 33,5 dollari peale ehk 34%.

Kes arvab, et on nüüd suurest tõusust ilma jäänud ja aktsiat soetamisega hiljaks jäänud, siis sellele võib öelda, et Viacomi aktsia on aastatagusest hinnatasemest endiselt madalamal (–24%), rääkimata aktsia tipptasemest 2014. aasta juulis, kui see maksis 88 dollarit.

Kaks suurt segmenti

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Seotud lood
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt