Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kallim kaup paisutas PRFoodsi käivet
PRFoodsi juhatuse liige Indrek Kasela
Foto: Andras Kralla
PRFoodsi veebruari auditeerimata konsolideeritud käive kasvas tänu uute ettevõtete lisandumisele võrrelduna eelmise aasta veebruariga +117% ehk 4,1 miljoni euro võrra, 7,6 miljoni euroni, teatas ettevõte.
Ka võrreldav käive kasvas veebruaris, seda 17,5% ehk 0,5 miljoni euro võrra.
Enamus võrreldava käibe kasvust on tulnud toodete lõpphinna kallinemisest. „John Ross Jr., Coln Valley ja Trio Tradingu omandamine on kasvatanud grupi käivet veebruaris 3,3 miljoni euro võrra ning toetab edaspidi meie strateegiat rahvusvaheliselt kasvada ja ka kasumlikust suurendada,“ seisab pressiteates.
Veebruari käive jaguneb suuremate sihtturgude lõikes järgnevalt: Soome 5,3 miljonit eurot, Suurbritannia 0,9 miljonit eurot, Läti 0,6 miljonit eurot, Eesti 0,4 miljonit eurot ja Prantsusmaa 0,2 miljonit eurot. Ülejäänud käive 0,2 miljonit eurot moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.
Suurim käibe kasv 2,7 miljonit eurot ehk 155% tuli võrdluses eelmise aastaga kala ja kalafilee tootegrupis. Käive kasvas kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 1,3 miljonit eurot ehk 97,3% ning muude kalatoodete grupis +0,1 miljonit eurot ehk 23,6%.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.