Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hommikuprogrammis Brinkmann ja Milder

    Meelis MilderFoto: Andras Kralla

    Baltika Grupi peadirektor Meelis Milder selgitab kolmapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis Soome turule minekut ning Äripäeva uuriva toimetuse juht Koit Brinkmann uskumatuid juhtumisi Tallinna Linnatranspordi ASis. Stuudios on Meelis Mandel ja Indrek Mäe.

    Kolmapäev raadios jätkub kolme saatega.
    11.00-12.00 „Triniti eetris“. Ettevõtet alustades on tihti entusiastliku firmaomaniku esmane eesmärk oma toodet või teenust kasvatada ja arendada ning leida selleks appi parimad inimesed. Vähem mõeldakse juriidilistele küsimustele, kuid on kaks olulist asja, mida iga alustav ettevõtja peaks tegema. Mis need kaks asja on, sellest räägib seekordses saates Triniti partner ja vandeadvokaat Ergo Blumfeldt, kellega koos räägib stuudios oma praktikast idufirma CareMate looja Marion Teder. Saadet juhib Kadri Põlendik.
    13.00-14.00 „Ärikliendid roolis“. Vahetult enne suurt reedet ja järjekordset bensiini hinna tõusu teatas Volkswagen ootamatult, et peatab kõikide oma grupi liikmete (Škoda, Volkswagen, Audi, Seat) CNG-autode müügi Eestis. Millest selline otsus, keda see täpselt puudutab ja mis saab edasi? Teemat aitavad lahata Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht Arno Sillat, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi veondus- ja liiklustalituse juhataja Sander Salmu ning Eesti suurima surugaasiautode müüja, Auto 100 müügijuht Gert Rohtla. Lisaks räägime kasutatud autode sisseveoga kaasnevatest probleemidest, millised valikud ootavad maailma autotööstust ees lähitulevikus ning mis põhjusel saabub sel nädalal Eestisse Rahvusvahelise Autoföderatsiooni president Jean Todt. Saadet juhib Tõnu Tramm.
    15.00-16.00 „Fookuses“. Uurime, kuidas läheb väikeettevõtetel, kes tegelevad ökotoodete või teenuste pakkumisega. Tahame kõrvutada ennast ka teiste riikide ökoteadlikkusega ja uurime, kuidas mujal olukord selles keskkonnahoidlikus toote- ja teenusearenduses, eeskätt ökoturismis, praegu on. Saates räägivad ökoloogiliste nahahooldustoodete ettevõtte Berrichi tegevjuht Janno Joosep ja Eesti Maaturismi Ühingu EHE ökomärgise projektijuht Ly Siilak. Saadet juhib Liis Amor.
  • Hetkel kuum
Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
ÜROs küpseb plasti globaalselt piirav lepe, naftatööstus on tagajalgadel
ÜRO koguneb otsustavale kõnelusele plastreostuse ja plasti tootmise piiramiseks, kuid naftakeemia suurfirmad võitlevad vastu.
ÜRO koguneb otsustavale kõnelusele plastreostuse ja plasti tootmise piiramiseks, kuid naftakeemia suurfirmad võitlevad vastu.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Rahandusministeerium plaanib suurendada lähetuste päevaraha
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Maailmas pole sõjale veel nõnda palju kulutatud
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.