Kristjan Pruul • 27. aprill 2018
Jaga lugu:

Foto: ÄP fototoimetus

Rimi supermarketite käive Eestis jäi esimeses kvartalis mullusele alla, põhjuseks Säästumarketite ümberehitamine.

Kokku müüdi Rimi Eesti poodides esimeses kvartalis kaupu 90 miljoni euro eest (käibemaksu arvestamata), see on 2,4 protsenti vähem kui aasta tagasi, kuid võrreldavatel alustel 1,4 protsenti rohkem.

Seetõttu jäi Rootsi ICA Gruppenisse kuuluv Rimi ka turu kasvamise kiirusele alla - müük Baltikumis kasvas kokku 4,7 protsenti, kuid Rimi käive 2,5 protsenti.

ICA Gruppeni juht Per Strömberg jäi börsiteates siiski optimistlikuks. Rimi Balticu kvartali tulemused olid head, parandamist vajaks müügimaht ja seda ka Säästumarketite mõju arvestamta. Baltikumis veab turgu hind ning Rimil tuleb leida tasakaalustatud viis, kuidas turu kasvu edestada, lisas Strömberg.

Tegevuskasumi marginaal kasvas Baltikumis samas 2,9 protsendilt 3,3 protsendile ning oli 118 miljonit Rootsi krooni. Kasvanud on poe private label kaupade osakaal, mis jõudis esimeses kvartalis 26 protsendile.

Rimil on Eestis 82 poodi, Lätis 121 ja Leedus 56. Baltikumi käive oli esimeses kvartalis 353,5 miljonit eurot.

Kogu ICA Gruppen teatas esimeses kvartalis 5,8 protsenti kasvanud käibest, mis tõusis 27,2 miljardi kroonini. Puhaskasum langes 1,1 miljardilt kroonilt 700 miljonile kroonile ja oli 3,5 krooni aktsia kohta.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt