Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Silvano kvartalikäive hüppas võimsalt
Pesutootja Silvano.Foto: Meeli Küttim
Pesutootja Silvano Fashion Groupi käive kasvas 11,1 protsenti, 16,2 miljoni euroni ning mullusest puhaskahjumist sai 3,7 miljoni eurone puhaskasum.
Silvano Fashion Groupi käive kasvas esimeses kvartalis mullusega võrreldes 11,1 protsendi jagu, 16,2 miljoni euroni. Aruandeperioodi puhaskasum oli 3,7 miljonit eurot võrreldes mulluse 50 tuhande eurose puhaskahjumiga ning kasum aktsia kohta 0,10 eurot.
Enamus esimese kvartali müügist on seotud Venemaaga, käive kasvas 10,3 miljoni euroni, mis moodustas 63,9 protsenti kogukäibest. Müügimahult järgmine piirkond oli Valgevene, kus käive ulatus 3,6 miljoni euroni, mis moodustas 22,5 protsenti kogukäibest. Müügimahud Ukrainas suurenesid 764 tuhande euroni, mis moodustas 4,7 protsenti kogukäibest.
Selle aasta esimese kvartali hulgimüügi tulu ulatus 11,7 miljoni euroni, mis moodustas 72,3 protsenti kontserni müügitulust, mullune osakaal oli 69,4 protsenti. Peamised hulgimüügipiirkonnad olid Venemaa, Valgevene ja Ukraina. Kontserni jaemüügikäive kasvas 1,1 protsendi võrra ja ulatus 4,5 miljoni euroni, mis moodustas müügitulust 27,6 protsenti.
31. märtsi seisuga ulatus kontserni konsolideeritud varade maht 48 015 tuhande euroni, vähenedes 9,2 protsenti võrreldes eelmise aasta lõpu seisuga.
Emaettevõtte aktsionäride osa omakapitalis vähenes 7,7 miljoni euro võrra, ulatudes 2018. aasta 31. märtsiks 3,3 miljoni euroni.
Kontserni I kvartali investeeringute kogumaht materiaalsesse põhivarasse, tehasesse ja seadmetesse moodustas 119 000 eurot (160 000 eurot eelmise aasta samal perioodil). Investeeriti peamiselt oma poodide avamisse ja renoveerimisse, samuti seadmetesse ja hoonetesse tootmise efektiivsuse säilitamiseks tulevastes perioodides.
Silvano Fashion Group AS on valdusettevõte, mille omanduses on naistepesu disaini, tootmise, hulgimüügi, frantsiisimüügi ja jaekaubandusega seotud ettevõtted. Kontserni peamised müügiturud on Venemaa, Valgevene, Ukraina, muud SRÜ riigid ja Balti riigid.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.