Luminori grupi tegevjuht Erkki Raasuke.Foto: Andres Haabu
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Luminoril hoogne kasumi kasv
Luminor Eestile tõi teine kvartal kaasa suurema klientide aktiivsuse kõigis ärisegmentides ning 2018. aasta teises kvartalis teenitud puhaskasum oli 14,5 miljonit eurot, mis oli 11,7 miljonit eurot rohkem kui eelmises kvartalis, selgub börsiteatest.
Teises kvartalis tuli Luminor välja hooajaliste tarbimislaenu- ja kaartide aktiveerimise kampaaniatega ja uute tarbimislaenude maht kasvas 4,2 miljoni euro võrra. Majanduse soodne olukord andis tõuke äri- ja korporatiivklientide segmentide tegevusele ning mahud kasvasid 2%
„Tegutseme Eestis jõuliselt selle nimel, et viia ellu strateegiat, mille panime paika mullu oktoobris, kui Luminor alustas tegevust,” sõnas Luminor Eesti juht Gunnar Toomemets. „Praegused tulemused vastavad meie ootustele ja näitavad kasumi korralikku kasvu kõigis ärisegmentides. Keskendume senisest enam uute ja praeguste klientide vajadustele ja nende teenindamisele.“
„Meie kõige tähtsam ülesanne on hoida tasakaalus klientide igapäevane teenindamine ja seesmiste ümberkorraldustega seotud tegevus. Tegeleme praegu sellega, et ühendada kuus organisatsiooni kolmes riigis. Meil tekib uus struktuur ja meie töö lihtsustub. Samal ajal loome vundamenti edasisele kasvule ja arengule. Ulatuse ja keerukuse poolest on see Baltikumis täiesti ainulaadne ettevõtmine. Olen südamest tänulik meie klientidele kannatlikkuse eest ja kolleegidele nende panuse eest,” sõnas Luminori grupi tegevjuht Erkki Raasuke.
Tulemuste taga olid soodsad majandustingimused (kõigis Balti riikides kasvas SKP üle 3%), kuna majandus on stabiilne ning kliendibaasid jätkuvalt tugevad.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.