Oktoobris müüdi uutest autodest enim Škodasid, mille edule panid aluse Octavia ja Superbi mudelid.Foto: EPA
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uute autode müük vähenes taas
Oktoobris vähenes uute sõiduautode müük, mis oli oodatud tagajärg augustis automüüjate endi poolt autode registrisse kandmisega, teatas AMTEL.
AMTEL (Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit) selgitas, et kokku müüdi oktoobris 1724 uut sõiduautot, mida oli 15,1% vähem kui mullu samal perioodil.
Ka septembris vähenes uute autode müük, siis suudeti uusi sõidukeid müüa ligi 18% vähem kui aasta varem.
Samas tänavu kümne kuuga on uusi sõiduautosid müüdud Eestis kokku 22 243, mida on 5,9% rohkem kui möödunud aastal samal perioodil.
Võrdselt 24 protsendiga olid oktoobris tarbijate seas kõige populaarsemad keskmised maasturid ja väiksemad keskautod. Menukuselt kolmas segment oli väiksed maasturid. Hübriidautosid läks oktoobris kaubaks 115 ja uusi elektriautosid 3. Gaasiseadmega (LPG ja CNG) uusi autosid müüdi kokku 7.
Automarkidest tõusis oktoobris edukaimaks Škoda, mida müüdi 262. Järgnesid Toyota ja Renault, vastavalt 252 ja 147 müüdud uue sõiduautoga. Mudelitest oli populaarseim Škoda Octavia 93 autoga. Esikolmikusse mahtusid veel Toyota RAV4 (79) ja Škoda Superb (67).
Oktoobris müüdi tarbesõidukeid 479, mida oli 10,5% vähem kui mullu oktoobris. Kümne kuu kokkuvõttes püsib aga tarbesõidukite müük plussis 6,5%. Populaarseimaks margiks osutus oktoobris 101 müüdud sõidukiga Renault. Järgnesid Citroen (74) ja Toyota (54). Veokite segmendis oli edukaim Scania 34 veokiga.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.