Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tele2 kaotas lepingute lõpetamisega seotud trahvid täielikult
Tele 2 Eesti juht Chris Robinsi sõnul on klientide karistamine trahviga eilne päev. Foto: ALEXANDER DEMIANCHUK
Tele2 kaotas kõik kliendilepingute ennetähtaegse lõpetamisega seotud trahvid. Tele2 Eesti juhi Chris Robbinsi hinnangul on tarbijakaitseameti initsiatiiv tervitatav, kuna kliendi tahet tuleb austada.
„Klientide karistamine trahvinõudega on nii eilne päev, kui veel üldse olla saab. Et võita kliendi usaldust, pead oskama ise klienti usaldada,“ kommenteeris Tele2 Eesti juht Chris Robbins.
Eile teatas tarbijakaitseamet, et “viis kevadel sideettevõtjate Telia Eesti, Tele2 Eesti, Elisa Eesti, STV ja Levikom Eesti suhtes läbi järelevalvemenetlused, kuna ettevõtjad kasutasid tähtajalistes lepingutes tarbijaid ebamõistlikult kahjustavaid tüüptingimusi”.
Menetluse tulemusena on mõningaid muutusi teinud kõik operaatorid, kuid Tele2 on esimene ja ainus mobiilioperaator, kes mitte ainult ei viinud oma tüüptingimused täielikult väljatooduga vastavusse, vaid tegi asjade lihtsustamisel veel sammu edasi ja kaotas trahvid täielikult.
“Me toetame täielikult tarbijakaitse initsiatiivi,” märkis Tele2 juht Chris Robbins. „Klient ei ole pelgalt number, mida jõuga kinni hoida, vaid inimene, kelle tahet tuleb austada. Loodan, et ka teised operaatorid saavad sellest peagi aru,“ rõhutas Robbins.
Tema sõnul vajab klientide huvides kiiret uuendamist ka regulatsioon, mis on seotud mobiilioperaatori vahetusega ja võimaldab praegu sellel protsessil kesta nädalaid. “Eesti lähenemine sellele on maailma üks aeglasemaid, kuigi me võiks ja peaks olema parimad, arvestades oma eeskujulikku e-riigi kuvandit,” lisas Tele2 juht.
“Nii mõndagi tuleb Eestis klientide kohtlemisel paremaks muuta ja mitte ainult mobiilioperaatoritel, vaid kõigil suurematel ettevõtetel,” ütles Tele2 juht. “Näiteks ei peaks ettevõte sundima oma kliente kirjutama alla lepingule, mida nad kunagi algusest lõpuni läbi lugeda ei jõua. Me oleme Tele2 tüüplepinguid suutnud muuta ligikaudu kolm-neli korda lühemaks, aga tahaks veelgi,“ märkis Robbins, kelle sõnul ei tohiks inimesi juriidiliste keerukustega asjata segadusse ajada ja hirmutada.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.