Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jaekett aitab Eesti tootjad Soome turule

    Eestis tegutseb kümneid ettevõtjaid, kellel on võimalus Prisma kaudu siseneda Soome turule nii oma brändidega kui alltöövõtjana, kirjutab Äripäeva teemaveeb Tööstusuudised.ee

    Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses.Foto: Raul_Mee, Raul Mee
    Prisma emafirma S-Grupi erinevate valdkondade ostujuhid tutvustasid Eesti tootjatele korraldatud infopäeval, millised on nende võimalused Soome turu suurima jaemüüja abil oma äri arendada ning julgustasid seda sammu astuma, teatas Prisma.
    S-Grupi värske ja sügavkülma kaupade ostudirektor Kim Strömsholmi sõnul on Eesti tootjad viimastel aastatel oma toodangu kvaliteeti Soomes tõestanud. „Mitmed Eesti tootebrändid on edukalt sisenenud Soome turule ning siin hästi vastu võetud,“ ütles Strömsholm, kelle sõnul on S-Grupp Eesti tootjatega koostööst väga huvitatud. Infopäeval tutvustas Strömsholm Eesti tootjatele S-Grupi kvaliteedinõuded ja pakutavaid võimalusi, sealhulgas ka täpsemaid ootusi tootekategooriate kaupa sortimendi laiendamiseks.
    Prisma Peremarketid Eesti tegevdirektor Jussi Nummelin ütles, et Eesti tootjate ambitsioon Soome laieneda on kasvamas ning sel teemal ollakse ettevõtetega pidevalt suhtluses.
    „Meil on alati hea meel, kui mõni siinne ettevõtja oma toodetega ka Soome kauplustesse pääseb. Küll aga tuleb silmas pidada, et S-Grupi kvaliteedinõuded on karmid, mis tähendab, et meie sortimenti pääsemine on omaette kvaliteedimärk ning kindlus ka Soome tarbijale, et tegemist on hea tootega. See kehtib nii meie enda kui teiste brändide kohta,“ märkis Nummelin. Ta tõi välja, et lisaks kvaliteetsele tootele peab ettevõte olema valmis panustama ka turundusse ja tagama sujuva tarne, et oluliselt suuremat turgu teenindada.
    AS Tere on aastaid S-Grupiga koostööd teinud juba aastaid. Ettevõtte juhatuse esimehe Katre Kõvaski sõnul on S-Grupi osa Tere ekspordis raske üle hinnata. „S-Grupi näol on tegu kahtlemata ühe olulisema partneriga meie Skandinaavia-suunalisel ekspordil. Tere poolt S-Grupile toodetavad kohupiimakreemid on leidnud Soome turul väga hea vastuvõtu ning loodame, et peatselt suudame oma tootevalikut veelgi laiendada,” sõnas Kõvask.
    Eesti tuntuim toiduõli kaubamärk Olivia sihib ühe järgmise sammuna laienemist Soome turule, kus rapsiõli on toiduvalmistamisel aastakümneid olnud kõrgelt hinnatud. Olivia HoReCa ja jaetoodete müügijuht Mikk Johanson märkis, et sarnaselt eestlastele on soomlaste tarbimisharjumused ja teadlikkus toidurasvade osas võrdlemisi sarnased, mistõttu on Soome sihtturuna atraktiivne. „Olivia on Eestis armastatud ja hinnatud kaubamärk. Meie tarbijad on teadlikud ning mõistavad rapsiõli kasulikke omadusi. Kuna oleme juba alustanud kaubamärgi distributsiooniga Lätis, siis Soome on meie jaoks järgmine loogiline käik, sest sealne tarbija tunneb rapsiõli hästi ning juba teeme me selle jaoks esimesi samme,“ lausus Johanson. „Meie rapsiseemne töötlemistehas vastab kõrgetele rahvusvahelistele standarditele.”
    S-Grupi infopäev toimus eile TalTech innovatsiooni- ja ettevõtluskeskuses Mektory, infopäeval osales 70 Eesti tootmisettevõtet. Omapoolsed tervitussõnad ütles ka Eesti Toiduainetööstuse Liidu volikogu ja juhtkogu esimees Veljo Ipits.
    Prisma Peremarket tegutseb Eestis alates aastast 2000. Ketil on Tallinnas, Tartus ja Narvas ühtekokku kaheksa kauplust, mis pakuvad tööd ca 800 inimesele. Prisma Peremarket kuulub kaubanduskontserni S-Grupp, mis tegutseb Soome, Eesti ja Venemaa turgudel ning kus töötab kokku üle 41 000 inimese. Prisma on kõige laiema valiku ja ühe soodsaima ostukorviga poekett Eestis.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.