Äripäev • 3. detsember 2018 • 1 min
Jaga lugu:
Instagrami Eesti tipptegijad nagu Brigitte Susanne Hunt küsivad postituse tegemise eest 700–800 eurot, kui mitte rohkemgi.  Foto: Eesti Meedia / Scanpix

Kui palju maksab turundus Instagramis?

Ühe Instagrami postituse eest tuleb küllaltki suure jälgijaskonnaga Eesti postitajale maksta keskmiselt 150 eurot, tegijamale 300 eurot ja profiliigasse sisenedes vähemalt 500 eurot, kirjutab Geenius.

Valdkonnaga hästi kursis olevad spetsialistid ütlevad, et profitasemel hinnad algavadki 500 eurost. Tipptegijad nagu Brigitte Susanne Hunt või Helen Adamson küsivad veel paar-kolmsada eurot rohkem. Selle summa sees pole aga enam mitte ainult pildi jagamine, vaid reaalne koostöö brändiga ja ise sisu tootmine.

"Profimate tegijate kasuks tuleb öelda ka seda, et kui toode ei ole nende jaoks ahvatlev või nad ei usu sellesse, siis nad ütlevad seda ja on valmis keelduma ka suure summa pakkumisel," ütles Geeniusele hästi informeeritud allikas.

Pikemalt saab lugeda Geeniusest.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt