Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kui palju maksab turundus Instagramis?
Ühe Instagrami postituse eest tuleb küllaltki suure jälgijaskonnaga Eesti postitajale maksta keskmiselt 150 eurot, tegijamale 300 eurot ja profiliigasse sisenedes vähemalt 500 eurot, kirjutab Geenius.
Valdkonnaga hästi kursis olevad spetsialistid ütlevad, et profitasemel hinnad algavadki 500 eurost. Tipptegijad nagu Brigitte Susanne Hunt või Helen Adamson küsivad veel paar-kolmsada eurot rohkem. Selle summa sees pole aga enam mitte ainult pildi jagamine, vaid reaalne koostöö brändiga ja ise sisu tootmine.
"Profimate tegijate kasuks tuleb öelda ka seda, et kui toode ei ole nende jaoks ahvatlev või nad ei usu sellesse, siis nad ütlevad seda ja on valmis keelduma ka suure summa pakkumisel," ütles Geeniusele hästi informeeritud allikas.