• OMX Baltic0,36%275,36
  • OMX Riga0,15%883,19
  • OMX Tallinn0,92%1 754,18
  • OMX Vilnius0,27%1 042,83
  • S&P 5000,77%5 859,85
  • DOW 300,47%43 065,22
  • Nasdaq 0,87%18 502,69
  • FTSE 1000,47%8 292,66
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,25
  • OMX Baltic0,36%275,36
  • OMX Riga0,15%883,19
  • OMX Tallinn0,92%1 754,18
  • OMX Vilnius0,27%1 042,83
  • S&P 5000,77%5 859,85
  • DOW 300,47%43 065,22
  • Nasdaq 0,87%18 502,69
  • FTSE 1000,47%8 292,66
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,25
  • 09.03.19, 18:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bugatti näitas aegade kalleimat uut autot

Ülikallite autode tootja Bugatti tõstis hirmkallite autode latti veelgi kõrgemale ning tuli välja 18 miljonit dollarit maksva autoga.
Bugatti La Voiture Noire tänavu Genfi autonäitusel.
  • Bugatti La Voiture Noire tänavu Genfi autonäitusel. Foto: Reuters/Scanpix
Bugatti La Voiture Noire on ametlikult maailma kalleim maha müüdud uus auto ning Bugatti teatel on tegu ka ainsa mudeliga. Ühtlasi pole autotootja öelnud, kes maailma ainsa La Voiture Noire’i endale soetas.
1500hobujõuline (1100 kW) La Voiture Noire on saanud inspiratsiooni legendaarset Bugatti Type 57 SC Atlanticut, mis anti välja 1930. aastatel. Neid autosid toodeti toona vaid neli, üks neist oli musta värvi ja sai endale nimeks La Voiture Noire. Eesti keelde panduna tähendab see "musta autot”.
Tänapäeval on Bugatti Type 57 SC Atlanticud maailma hinnalisemate neljarattaliste seas. Kuigi neid toodeti neli, läks üks kaduma ning järele on neid jäänud vaid kolm.
Hagerty Insurance’i andmeil maksab üks Type 57 SC Atlantic hinnanguliselt 50 miljonit dollarit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 08:00
Ehitusekspertiisi ja järelevalve teostamine säästab aega, närve ja rahakotti
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele