• OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • 27.03.19, 14:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas teha Eesti parimat restorani?

Uue saatesarja "Ideest kasumini" esimene külaline on Eesti tuntuim ja tunnustatud tippkokk Roman Zaštšerinski, kes vahetas kümme aastat tagasi ohtrate ületundidega tippkokatöö veelgi rohkemate töötundidega ettevõtjaelu vastu.
Tippkokk Roman Zaštšerinski oma restoranis "Mantel ja Korsten".
  • Tippkokk Roman Zaštšerinski oma restoranis "Mantel ja Korsten". Foto: Konstantin Sednev
Miks ta nii tegi, kuidas luua Eesti parimaid toidukohti – talle ja ta äripartneritele kuuluvad Moon, Kolm Sibulat ning Mantel ja Korsten – ning toitlustuses läbi lüüa ning millised on tema järgmised äriideed, sellest tuleb juttu saates.
Saab ka teada, mida õpetas omanikele vahetult pärast avamist Eesti parimaks valitud restoran Moon, lisaks ka valusatest õppetundidest ja lõbusatest lugudest.
Saadet juhib Rivo Sarapik.
Saatesari "Ideest kasumini" toob kuulajateni lood sellest, kuidas Eestis ja maailmas läbi löönud äriideed alustasid ehk mis olid neile seemneks, kuidas nad suureks on kasvanud ja milliseid õppetunde ning kogemusi ettevõtjaile selle käigus pakkunud.
Kuula saadet Äripäeva raadio kodulehelt siit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele