Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kaubanduskeskused peavad raha teenimiseks midagi uut välja mõtlema

Suurbritannia juhtiva tarbijakäitumise futuristi Will Highami sõnul kannatavad kõige rohkem keskmise suurusega poed, sest neil pole ei suurt kaubavalikut ega ka hinge.

Kaubanduskeskused peavad leidma peale poodide veel midagi, et inimesed neid külastaksid.   Foto: Liis Treimann

Will Higham on Suurbritannia juhtiv tarbijakäitumise uurija. Ta ennustab tarbijate tulevikuvajadusi ning töötab koos ettevõtetega välja kasumile orienteeritud strateegiad, kirjutab teemaveeb kaubandus.ee.

Telli Äripäev

Äripäeva tellijal on ligipääs:
Äripäeva raadio­saadetele
kõigile artiklitele ja TOPidele
investor Toomase nõuannetele
Äripäeva Infopanga hõbepaketile
Jaga lugu:
Hetkel kuum