Meedialiidu väljaanded said kokku 100 000 digitellimust
Foto: LIIS TREIMANN
Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmesväljaanded said juuniga kokku 100 000 tasulist digitellimust, mis on 30% rohkem kui mullu septembris.
EML-i juhataja Merle Viirmaa-Treifeldti sõnul on koroonakriis mõjutanud Eestit sarnaselt teiste Euroopa riikidega: sel kevadel on digitellijate arv teinud 15-protsendilise hüppe. „See on suur hüpe, mille suurus on sarnane kõikide Eesti meediamajade puhul,“ ütles ta. „Tegemist ei ole ühe artikli ostjate või juhutellijatega – lisandunud tellijad on valinud just püsitellimuse.“ Püsitellijate hulgas on Viirmaa-Treifeldti sõnul naisi ja mehi võrdselt ning 70% tellijatest on kuni 49-aastased.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.