Tarbijate eksitamine läheb edaspidi kaupmeestele väga kalliks maksma
Kauplejatele kehtestatavad uued reeglid võivad vähendada poodides ja kaubanduskeskustes sooduskampaaniate arvu. Foto: Andras Kralla
"Suur allahindlus - saapad 50% soodsamad!" Võib ju hästi kõlada, aga kui tegelikult maksavad 200eurosed saapad suure allahindluse ajal 100 eurot ainult sellepärast, et algne hind kergitati mõni nädal enne kampaaniat kunstlikult üles, peab kaupmees ettevaatlik olema. Selline manipuleerimine on kevadel jõustuva seaduse järgi veel rangemalt karistatud.
Kui tarbijaga mängitakse, tuleb karistuseks senise trahvimäära asemel kümnetes kordades krõbedam trahv. "Senise trahvimäära ehk 3200 euro asemel võib määrata trahvi isegi kuni 400 000 eurot," ütles advokaadibüroo TGS Baltic advokaat Mari Anne Valberg.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.