• OMX Baltic−0,27%303,1
  • OMX Riga−0,17%869,43
  • OMX Tallinn0,35%1 994,9
  • OMX Vilnius0,3%1 195,7
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 100−0,32%8 531,61
  • Nikkei 2251,27%37 396,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,6
  • OMX Baltic−0,27%303,1
  • OMX Riga−0,17%869,43
  • OMX Tallinn0,35%1 994,9
  • OMX Vilnius0,3%1 195,7
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 100−0,32%8 531,61
  • Nikkei 2251,27%37 396,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,6
  • 14.03.25, 06:00

Mure Tallinki pärast kasvab: kõrvaltvaatajad soovitavad mõne laeva maha müüa

Balti ja Soome börsiettevõtteid selle aasta dividenditootlusega ületanud Tallink Grupi veomahud muudkui vähenevad ja see on pannud investoreid firma tervise pärast muretsema.
Mure Tallinki pärast kasvab: kõrvaltvaatajad soovitavad mõne laeva maha müüa
  • Foto: Andras Kralla
„Kui täna logistika valdkonnas tegutsejana soovin saata veokeid üle lahe, siis Tallinkis on kohti alati vabalt saada, nende konkurentide juures satud enamasti ootelehele,“ pöördus Äripäeva poole ühe transpordiettevõtte esindaja. Tema näeb, et Tallinkil jääb vähemaks nii kaubavedajaid kui ka reisijaid ja küsib, kas Tallinkil on veel üldse helgemaid päevi oodata?
Tallinki tulemused kõnelevad tõepoolest langusest, kuid numbreid lähemalt analüüsides paistab peamine probleem olema hoopis laevade arv – neid on liiga palju.

Seotud lood

Uudised
  • 10.12.24, 10:06
Autovedajad lahkuvad järsu hinnatõusu järel Tallinkist: “Väldime neid nii palju kui võimalik”
Sel kevadel hüppeliselt kaubaveopiletite hinda tõstnud Tallink kaotab konkurentidele turuosa, sest ühe otsa pileti hind on keskmiselt 80 eurot kallim ning autovedajad väldivad igal võimalusel Tallinki laevu.
Saated
  • 11.12.24, 09:37
Paavo Nõgene: vabandan, aga hinnatõusu kriitikud võiksid ka ise peeglisse vaadata
Autovedajad said Tallinki järsu hinnatõusu peale pahaseks ja kipuvad konkurentide poole. Tallinki juht Paavo Nõgene tõi välja, et Tallinna—Helsingi liini hind on viie aastaga tõusnud 5%, samal ajal kui inflatsioon on tõusnud 40,8% ja kütus kallinenud Tallinki jaoks 60% — seda arvestades ei ole tegemist suure hinnatõusuga.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.05.25, 18:37
Eesti aastal 2050. Ivo Suursoo: peame olema kiired rakendajad
Tehnoloogiad, näiteks suured keelemudelid, võiksid olla võimalus väikeriikidele ennast suuremaks teha. „Me peame olema hästi kiired rakendajad,“ usub Oixio Grupi juht Ivo Suursoo ja viitab sellele, et nelja aasta valimislubadused pikka horisonti ei toeta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele