• OMX Baltic−0,24%273,78
  • OMX Riga0,09%873,81
  • OMX Tallinn−0,51%1 719,69
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 500−1,86%5 705,45
  • DOW 30−0,9%41 763,46
  • Nasdaq −2,76%18 095,15
  • FTSE 100−0,61%8 110,1
  • Nikkei 225−0,5%39 081,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,98
  • OMX Baltic−0,24%273,78
  • OMX Riga0,09%873,81
  • OMX Tallinn−0,51%1 719,69
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 500−1,86%5 705,45
  • DOW 30−0,9%41 763,46
  • Nasdaq −2,76%18 095,15
  • FTSE 100−0,61%8 110,1
  • Nikkei 225−0,5%39 081,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,98
  • 28.10.19, 10:30
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas argument on erinevates ärikultuurides universaalne?

00:00
  • Siim VahtrusSiim Vahtrus
Kas argument on erinevates ärikultuurides universaalne?

Kas argumenti võiks pidada universaalseks rahvusvaheliseks suhtluskeeleks, millest kogu maailm saab ühte moodi aru? Saatesse oleme külla kutsunud EASi Välisinvesteeringute keskuse direktori Raido Lemberi, kellega arutame eri kultuuride ärikeskkonnas argumendi kasutamist. Kas argumendi olemus on universaalne? Kas piisab tugevast argumendist või millega peaks erinevate kultuuride juures veel arvestama?

Saatejuht on Siim Vahtrus.

Saade valmib koostöös SpeakSmartiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele