Veel kaks kuud tagasi läks Saksamaal ettevõtlusega tegeldes aeg-ajalt vaja faksimasinat, tuli viia kohale hulgaliselt paberkirju, sest e-kirja ei aktsepteeritud, ning peeti veebikohtumisi ja kodust töötamist mõeldamatuks. Koroonakriis suutis aga sakslaste kombeid vaid umbes kuue nädalaga muuta, selgub „Saksa majandustunni“ saates.
Niisugust muutust on tähendanud kõik seekordsed saatekülalised: Monika Reimann ja Tarmo Tuulik Eesti kapitalil põhinevast, kuid Hamburgis tegutsevast firmast Ostseegrüne, mis vahendab Eesti tootjate kaupu saksakeelsele turule, EASi ekspordinõunik Saksamaal Tiina Kivikas, ning ka advokaadibüroo BNT partner ja vandeadvokaat Aet Bergmann.
Viimasena nimetatuga vestleb intervjueerija Karl-Eduard Salumäe saate lõpus ka muudest trendidest, mida Saksamaal võib viimase kuu põhjal järeldada. Kolme külalisega tuleb aga praktiliste näidete varal juttu sellest, kuidas Saksa turule siseneda, millega tuleb seda tehes arvestada ning milliste ootustega Eesti ettevõtted Saksamaa sihikule võtavad.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.