Influentserturunduse kampaaniaks arvesta 500 kuni 3000 eurot
Promoty turundusjuht Marelle Ellen ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrow'st.Foto: Äripäev
Kuidas alustada koostööd influentseritega, millistele detailidele tähelepanu pöörata, kuidas mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning kuidas on üldse hinnastatud koostöö influentseritega? Selleks oleme "Digiturunduse praktikumi" saatesse kutsunud Promoty turundusjuhi Marelle Elleni, kes avab influentserturunduse telgitagused.
„Kui influentserturundusega alustada, siis võiks alustada 500 euroga. Keskmised kampaaniad maksavad 2000–3000 eurot. Samuti on 1000eurone kampaania ka väga okei. Keskmises kampaanias on kasutatud kümmet influentserit,“ rääkis Ellen.
Saates toob Marelle Ellen ka näite, milline koostöö töötab ja milline mitte.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.