Viis sammu, kuidas haarata tarbija tähelepanu
Tarbija tähelepanu püüdes tuleb arvestada mentaalse kättesaadavusega – ostetakse tooteid, mis on "ostunimekirjas", räägiti saates.Foto: Panthermedia/Scanpix
Kuidas võita tarbija tähelepanu, räägivad värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates meediaagentuuride OMD ja PHD uuringute juht Velli Kütt ja OMD Eesti juht Toomas Tepomes.
Saates antakse viis praktilist soovitust selle kohta, kuidas võita tarbija tähelepanu. Näiteks töötab küpsiste reklaam hästi toiduretseptide saates, videoreklaamide puhul peab tähelepanu pöörama helitaustale ja tasub teada, et tarbijad ostavad tooteid, mis on nende "ostunimekirjas".
Saatekülalised jagavad teadmisi, mis on saadud üleeuroopalistest reklaamiuuringutest, ja võrdlevad teiste riikide kogemust Eesti omaga.
Saatejuht on Hando Sinisalu.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.