Artikkel

    Kristel Leif: murrangulise projekti juht, kel pole suva

    Kristel Leif räägib saates "Juhi jutud" oma teekonnast juhiks kasvamisel.Foto: Raul Mee

    Eesti esimese päikeseauto Solaride kulminatsioon saabub oktoobri lõpus, kui autoga võisteldakse Austraaliat läbival rallil. Solaride'i juht Kristel Leif avab saates "Juhi jutud", miks ta saavutatu vilju nautima ei jää ja edasi liigub.

    Ju me siis pole enam lihtsalt kamp hulle koos, vaid juba on taga loogika ja süsteemid, viitab ta saates organisatsiooni uuele arenguetapile jõudmisele, mis teda uute väljakutsete juurde suunab.
    Saates tuleb juttu sellest, kuidas kasvatada mõne aastaga kaheliikmeline meeskond enam kui 100inimeseliseks vabatahtlikult töötavaks tiimiks, miks on meeskonna moto "Mul ei ole suva" ja kuidas ta juhuslikult juhiks on kasvanud.
    Juttu tuleb ka, mida õpetab vabatahtlike kaasamine inimeste motiveerimisest, kuidas muuta inseneeria noorte jaoks ihaldusväärseks, millal juht peab pidurit vajutama, miks peab juht ühiskonda panustama ja kuidas kõrge leegiga põledes ennast hoida saab ning miks Eesti juhid ei kipu oma saavutusi vääriliselt hindama.
    Saatejuht on Rivo Sarapik.
    Saatesarjas "Juhi jutud" jagavad silmapaistvad Eesti juhid oma kogemusi ja räägivad, mida on nad oma teekonnal õppinud, et veelgi edukamaks juhiks saada. Saatesari kuulub Äripäeva Pro paketti.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Raul Eamets: valitsus, äkki teeks midagi!
Oleme praeguses eelarvetasakaalu paanikas ära unustanud, et avaliku sektori arengu aluseks on maksud, mida kogutakse erasektorist. Teisisõnu: riik peaks igati soosima uute ettevõtete tulekut Eestisse, kirjutab Bigbanki peaökonomist Raul Eamets.
Oleme praeguses eelarvetasakaalu paanikas ära unustanud, et avaliku sektori arengu aluseks on maksud, mida kogutakse erasektorist. Teisisõnu: riik peaks igati soosima uute ettevõtete tulekut Eestisse, kirjutab Bigbanki peaökonomist Raul Eamets.
Kümme ohu märki, et aktsia hakkab hapuks minema
Aktsia rallib ja investoril on muhe meel. Samas tiksub kuklas teadmine, et igale buumile järgneb krahh ning kukkumised käivad nii kiirelt, et enamik investoreid jääb aktsiamüügiga hiljaks. Kuidas ohtu õigel ajal tuvastada?
Aktsia rallib ja investoril on muhe meel. Samas tiksub kuklas teadmine, et igale buumile järgneb krahh ning kukkumised käivad nii kiirelt, et enamik investoreid jääb aktsiamüügiga hiljaks. Kuidas ohtu õigel ajal tuvastada?
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Heleniuse kinnisvaraarendus sai Kaamose taustaga juhi
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Tippjuhid Pärnus: kas Prantsusmaa miljardid lämmatavad Eesti?
Tippettevõtjad ja -ametnikud rääkisid Pärnu juhtimiskonverentsi laval konkurentsist Euroopa majanduses.
Tippettevõtjad ja -ametnikud rääkisid Pärnu juhtimiskonverentsi laval konkurentsist Euroopa majanduses.
Kõrged kasumid ja palgatõus hoiavad kinnisvarasektorit vee peal
Kõrge tööhõive ja tõusnud hinnad on laenuvõtjad jätnud vee peale ja kinnisvarasektor on surutisest pääsenud, ent viivislaenude hulk võib veel kasvama hakata.
Kõrge tööhõive ja tõusnud hinnad on laenuvõtjad jätnud vee peale ja kinnisvarasektor on surutisest pääsenud, ent viivislaenude hulk võib veel kasvama hakata.