E-poe kliendi teekond: olulised nüansid, millega peab arvestama
WOW Digitali turundusstrateeg Anni Parksepp ja saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.Foto: Äripäev
Seekordses "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu e‑poe kliendi teekonnast ning selle erinevatest etappidest.
Kuuleme seda, kust üldse kliendi teekond algab ning kui palju peaks panustama sellele, et kliendid e‑poe üles leiaksid. Samuti räägitakse e‑poe reklaamimisest, kampaaniate kaudu klientide veebilehele toomisest ja ka analüüsimisest, kes ja kust e‑poodi saabusid.
WOW Digitali turundusstrateeg Anni Parksepp soovitab saates suurtel e‑poodidel rõhku panna enda brändile ning väikestel e‑poodidel keskenduda konkreetse toote väärtuse pakkumisele.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.