Telia juht hinnatõusust: klientide raha suundub nii võrkudesse kui tehisarusse
Holger HaljandFoto: erakogu
Kui telekomiettevõtete kliendid tahavad paremata teenust ja innovatsiooni, siis tuleb selleks tõsta ka teenuste hinda, ütles Telia Eesti juht Holger Haljand.
Haljand rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, et näiteks Telia kasutas varem oma veebilehel klientide teenindamiseks juturobotit, aga pärast ChatGPT populaarsuse kasvu mõistis ettevõtte juhtkond, et senine juturobot tuleb panna kinni ja hakata arendama uut.
"Kui tahame teha innovatsiooni, siis peab tegema mingi hinnamuutuse," märkis Haljand. Samas tunnistas ta, et hinnatõusu kommunikeerimisel on neil varasema kogemuse pealt veel nii mõndagi õppida.
Holger Haljandit intervjueeris Indrek Mäe.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.