Digimeedia ekspert: tehisaruga abistatud meedia kasvab plahvatuslikult
IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.Foto: Marek Metslaid
Mida rohkem kasutatakse tehisintellekti reklaami, tekstide, piltide ja videote tegemisel, seda sünteetilisemaks muutub meedia, rääkis digitaalset reklaamitööstust edendav IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.
“Sünteetiline meedia on siin, et jääda, ja selle kasv tõepoolest on plahvatuslik,” sõnas Oja Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Kui võltsloovust hakkab olema palju, siis hakkab päris inimeste tehtud töö minema rohkem hinda, ütles ta. Igale reaktsioonile toimub ka vastureaktsioon, leidis ta ning lisas, et varsti hakkavad inimesed puudust tundma autentsusest.
Lisaks rääkis Oja, millised trendid valitsevad digimeedias ning kas Meta ja TikTok ohustavad endiselt rahvuslikku meediatööstust.
Kaarel Ojaga vestles Hando Sinisalu.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.