Kogemuslugu, kuidas ärianalüütika on aidanud puidufirmal valukohti ületada
Kui ettevõttel on vaja muutusi ellu viia, siis analüütika abil tuleks jälgida nende mõju ja tulemusi, et kiirelt ja operatiivselt reageerida, selgitavad saatekülalised Vaido Otsar ja Kristen Pugi.
Ärianalüütika pole eesmärk omaette, vaid vahend eesmärgi saavutamiseks. Kuidas andmeid koguda, analüüsida ja esitada, sellele keskendume värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates.
Saates räägime ärianalüütikast ja võtame lähema vaatluse alla puiduettevõtte Barrus mitmekümne aasta pikkuse teekonna ärianalüütika rakendamisel. Kogemusi jagab Barruse IT-juht Vaido Otsar.
“Kõige olulisem on taibata, et sinu andmeid mingisugusel hetkel võiks saada analüüsida. See on kõige esimene samm,” selgitab Otsar, kust pihta hakata.
Tarkvaraanalüütika juhtivkonsultant Kristen Pugi OIXIO Digitalist räägib sellest, milliseid andmeid on mõtet koguda ja kuidas on mõistlik neid esitada ja visualiseerida. Oluline on õige eesmärgistamine, ettevõtte kultuur ja pikk planeerimisaeg. Lähemalt saab aga kuulata saatest.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Kuidas andmed ettevõtte kasuks tööle panna, saab kuulda ka 16. mail seminaril “Andmetest tegudeni”.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.