Artikkel
  • "Linėja Transport" seab eesmärgiks siseneda laiemalt Eesti turule

    Sel aastal kümmet tegevusaastat tähistav veoste vedamise- ja ekspeditsiooniettevõte UAB Lineja transport suutis väikesest ettevõttest laieneda kogu Balti regiooni ning ei varja ambitsioone saada üheks suurematest sel alal tegutsevatest kompaniidest.

    Otsustanud loobuda veoste vedamisest suurtele kaugustele ja kontsentreerudes veostele Balti riikides ja Poolas, leiab UAB Lineja Transport kergesti kliente, keda rahuldab mitte ainult veoteenuste hind vaid ka teeninduskvaliteet.
    Leedus loodud ettevõttele jäi koduriik kitsaks juba esimestel tegevusaastatel, seetõttu hakati laienema naaberriikide turule. Leedulastel ei olnud Eestis puudu klientidest, kes hindasid nende osutatud teenuste hinda ja kvaliteeti,
    Vastus tuli hetkega
    Polüetüleentorusid (PE) tootva ettevõtte HAKA Plast logistik Annika Vanaküla sõnul teeb ettevõte Lineja Transpordiga koostööd juba kuus aastat, saates veoseid nii Leetu kui Lätti.
    Aastas tellib HAKA Plast oma toodangu vedamiseks Eestist Leetu või Lätti umbes 300-350 veokit. Lisaks veab Lineja transport ka tooraineid Muuga sadamast ettevõtte ladudesse.
    Suure osa veostest transpordib UAB Lineja Transport, kellega teeme edukat koostööd alates 2015. aastast. Selle aja jooksul ei ole juhtunud midagi, mida peaksime kahetsema. UAB Lineja Transport omab väga häid autosid, mida oma veostele otsime, samuti on laitmatu tellimuste täitmise kiirus ja kvaliteet.
    Lineja Transpordiga sujub koostöö ladusalt, kuna päringu saatmise järel pakutakse alati transporti, aga mistahes ebaselguste korral võetakse kohe ühendust ja otsitakse parimaid lahendusi, sõnas HAKA Plast logistik Annika Vanaküla.
    Logistik kinnitab, et koostöö UAB Lineja Transpordiga jätkub ka tulevikus, kuna nii suhtlemine kui tellimuste täitmise kiirus ja kvaliteet vastavad vajadustele,

    UAB Lineja Transport omab väga häid autosid, mida oma veostele otsime, samuti on laitmatu tellimuste täitmise kiirus ja kvaliteet.

    Annika Vanaküla
    HAKA Plast logistik
    Kerge suhelda
    Ettevõtte Paragon Sleep müügijuht German Naumenko räägib koostööst Lineja Transpordiga: "Nendega on hea ja kerge. Teeme koostööd juba viis aastat. Iga päev sõidab Eestist Leetu 2-3 veokit, veoste mahuga 86 kuni 120 kuupmeetrit. Marsruut kulgeb mitte ainult Leedu suurimatesse linnadesse vaid ka regioonidesse. Operatiivsust, suhtlemist ja positiivsust võib selle äriettevõtte puhul vaid kadestada. See lihtsustab suuresti tööd ja probleemide lahendamist."
    Naumenko meenutab mõnusat seika, kui rääkides telefoni teel Lineja Transport töötajaga ja soovides teravmeelitseda küsis, kas oleks võimalik veost toimetada kohale tuvipostiga. Saanud vastuse, et see on täiesti võimalik, ei suutnud vestluskaaslane naeru pidada. "Huvitav vaid, kas jaatav vastus tuli keelebarjääri või suurepärase huumoritunde tõttu." Sõbralik ja motiveeriv atmosfäär on töös väga tähtis, ütleb Paragon Sleep müügijuht.
    Ei aja taga vaid tulusaid tellimusi
    UAB Lineja Transport veab üsna palju veoseid Eesti sadamatest. Teine Eesti turu eripära on see, et kohalikud vedajad väldivad riigisiseseid veoseid.'

    Eesti turg on meile pea samatähtis kui Leedu turg. Vahe on ehk vaid selles, et oma riigis võib vaevalt leida ettevõtte, kes meid ei teaks, siis Eestis on veel jäänud laienemisvõimalusi.

    UAB Lineja Transport direktor
    Gediminas Norkus
    "See, et Eesti vedajad ei püüa seda vajadust rahuldada on meile mõningal määral üllatav. Võib-olla ei ole see nii tulus kui veoste vedamine suurte vahemaade taha," ütleb UAB Lineja Transport rahvusvaheliste veoste osakonna juht Justina Adomavičiūtė. Tema sõnul on Eestis konkurents siiski tuntav ka vähem tulusate kohalike veoste osas.
    UAB Lineja Transport omanikud Jurgita Norkiene ja Gediminas Norkus
    Jõudis pälvida klientide austuse
    "Konkurente edestame võimega vedada suurt hulka veoseid, kuna meie käsutuses on üle 300 veoki. Kui klient vajab näiteks 15 veokit, võib selline tellimus väiksemat veokiparki omavale vedajale osutuda ülejõu käivaks. Lisaks võime me pakkuda teenuste laiemat spektrit. Vajaduse korral veame Eestisiseseid veoseid, kui vaja, veame Leetu. Lätti või teise Euroopa riiki. Niipalju kui tellimusi vastu võtame, niipalju ka täidame. Peame kinni veoste kohaletoimetamise graafikust. Kõikidest ettenägematutest probleemidest teatame koheselt oma klientidele, kuid need probleemid lahendame ise, me ei lükka nende lahendamist klientide õlgadele." jagab Adomavičiūtė.
    UAB Lineja Transport pakub ka puiste- ja temperatuuriveoste vedamist Leedus. Lätis ja Eestis. Aga mõne kuu eest loodud uus ettevõte Lintrail rendib ja müüb poolhaagiseid.
    "Oma töös juhindume loosungist "veab professionaalsus". Rohkearvuliste Eesti klientide seas oleme juba pälvinud usaldusväärse partneri maine. Kliendid mitte ainult kiidavad meid vaid ka esindavad, suunavad teistele klientidele. Toimib nõndanimetatud ettevõtte reklaam suust suhu," räägib Adomavičiūtė.
    Kõik kliendid on tähtsad
    UAB Lineja Transport klientide nimekirjas on nii väikseid Eesti ettevõtteid kui ka suuri kontserne nagu Stora Enso Eesti, DS Smith Packing Estonia, OÜ Linas Agro. UAB Lineja Transport rahvusvaheliste veoste osakonna juhi Justina Adomavičiūtė sõnul on ettevõttele ühteviisi tähtsad kõik kliendid - nii need, kes tellivad kümme veost päevas kui need, kes paluvad vedada aastas kümme veost.
    Käesoleval ajal kasutab UAB Lineja Transport veoste vedamiseks üle 300 veoki. Suurem osa nendest kuulub alltöövõtjatele, kes teevad ettevõttega koostööd.
    2019. aastal täitis UAB Lineja Transport 68 tuhat tellimust. Eelmisel aastal, hoolimata pandeemiast, ületas aga vedude arv 84 tuhandet.
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Indrek Kasela astub tagasi, juhatus jätkab kahe liikmega
Kalatootja PRFoodsi juht Indrek Kasela astus ettevõtte juhi kohalt tagasi, samuti lahkus ta tütarühingute Saaremere Kala ja Saare Kala Tootmine juhatustest.
Kalatootja PRFoodsi juht Indrek Kasela astus ettevõtte juhi kohalt tagasi, samuti lahkus ta tütarühingute Saaremere Kala ja Saare Kala Tootmine juhatustest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Graafikud: võrdle, kuidas sinu maakonnas ärid hakkama saavad
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Eelarvenõukogu: riigivõlg kasvab kiirelt
Eelarvepuudujääk ulatub järgmistel aastatel koguni 5%ni SKPst ja riigivõlg jätkab kiiret kasvu. Selline eelarvepoliitika seaks ohtu Eesti majanduse stabiilse arengu ega vastaks eelarvereeglitele, selgub pressiteatest.
Eelarvepuudujääk ulatub järgmistel aastatel koguni 5%ni SKPst ja riigivõlg jätkab kiiret kasvu. Selline eelarvepoliitika seaks ohtu Eesti majanduse stabiilse arengu ega vastaks eelarvereeglitele, selgub pressiteatest.
Uus linnavõim vahetas välja Tallinna Hambakliiniku nõukogu ja juhi
SA Tallinna Hambakliiniku nõukogu kutsus alates tänasest tagasi juhatuse esimehe Maksim Volkovi, kelle juhitud linnaasutuses paljastas audit autoritaarse juhtimise ja lepingud omadega.
SA Tallinna Hambakliiniku nõukogu kutsus alates tänasest tagasi juhatuse esimehe Maksim Volkovi, kelle juhitud linnaasutuses paljastas audit autoritaarse juhtimise ja lepingud omadega.