Artikkel

    "Venelased ei peaks mitte üksnes kaotama, vaid ka nägema, et kuningas on alasti"

    Tõmofi Mõlovanovi juhitav Kiievi majanduskõrgkool (KSE) toimib vajadusel ka maa all. Varjendiklassi tuleb üldjuhul tulla iga päev.Foto: Liis Treimann

    Majandusteadlane Tõmofi Mõlovanov ei usu, et Venemaa muutub enne, kui see on lagunenud. Kiievis Äripäevale antud intervjuus ütleb ta siiski, et Ukraina selle sõja võidab.

    Kohtume Tõmofi Mõlovanoviga Kiievi majanduskõrgkoolis (Kyiv School of Economics). Enne sõda oli see veel rahvusvaheline kool, kuid nüüd on siin üksnes ukrainlased, vähemasti õpilaste seas. See ei tähenda aga, et siin elu ei käiks. Kõrgkooli hoone on hiljuti renoveeritud ning sel on sõja ajal paigutatud generaator ja veepump. Kui vaja, toimuvad loengud maa all. Täieliku blackout'i korral saab kool hakkama kindlasti nädala jagu.
    "Ma ju püüan näidata eeskuju," ütleb ülikooli president Mõlovanov küsimusele, kas tema läheb ka õhuhäire peale varjendisse. Ta siiski tunnistab, et pigem ta ei viitsiks.
    Mõlovanov on väikeste kõrvalpõigetega olnud siin alates 2016. aastast. Ta on õppinud ja õpetanud USAs ja Saksamaal. Kuid on nüüd tagasi Ukrainas.
    "2014. aasta käivitas mind, kui väärikuse revolutsioonis inimesed tänavatel surid," selgitab ta, kui istume maha ülikooli kohvikusse. See polnud esimene kord, kui ta tundis, et tõesti peab midagi muutuma.
    "Mu ema suri 2010. aastal, mitu nädalat pärast autoõnnetust. Ta lihtsalt ei taastunud. Meditsiinisüsteem oli absurdselt korrumpeerunud. Ta oli haiglas kolm-neli nädalat ja ma kulutasin 20 000 dollarit altkäemaksuks. Pärast seda ma tundsin, et see ei ole lihtsalt õige. Asi pole isegi niivõrd pistises kui selles, et ma arvan, et ta oleks elanud kauem, kui süsteem poleks nii küürakas."
    Kui küsin, mille eest pistist võeti, vastab ta: kõige eest. Ja siis tuli 2014. aasta.
    Jätkub intervjuu Tõmofi Mõlovanoviga.
  • Hetkel kuum
Naisjuhtide kiirendi algataja: võrgustumine on karjääri võti
Naisjuhtide karjääri üks pidureid on võrgustumise alahindamine, kirjutab Eesti Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp.
Naisjuhtide karjääri üks pidureid on võrgustumise alahindamine, kirjutab Eesti Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp.
Nvidia kerkis USA suuruselt teiseks börsiettevõtteks
Aktsia jagunemise eelne ralli vedas Nvidia turuväärtuse esimest korda üle kolme triljoni dollari, kergitades ettevõtte Microsofti järel teiseks suurimaks USA börsiettevõtteks.
Aktsia jagunemise eelne ralli vedas Nvidia turuväärtuse esimest korda üle kolme triljoni dollari, kergitades ettevõtte Microsofti järel teiseks suurimaks USA börsiettevõtteks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Ida-Viru talu loobus Bookingust, sest külalisi tuli liiga palju
Ida-Viru puhkekohad meelitavad külalisi enamasti veekoguga, Liivaküla metsamajakesel on aga hoopis teistsugune tõmbenumber – elektri puudumine – ja seda tulevad kogema turistid Austriast, Soomest ja mujalt Euroopast. Isegi nii palju, et Booking.com-i konto pani ettevõte kinni.
Ida-Viru puhkekohad meelitavad külalisi enamasti veekoguga, Liivaküla metsamajakesel on aga hoopis teistsugune tõmbenumber – elektri puudumine – ja seda tulevad kogema turistid Austriast, Soomest ja mujalt Euroopast. Isegi nii palju, et Booking.com-i konto pani ettevõte kinni.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Pannkoogimeistrid uuendavad kasvuretsepti: tuleb Eestist väljas ise äri püsti panna
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Naisjuhtide kiirendi algataja: võrgustumine on karjääri võti
Naisjuhtide karjääri üks pidureid on võrgustumise alahindamine, kirjutab Eesti Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp.
Naisjuhtide karjääri üks pidureid on võrgustumise alahindamine, kirjutab Eesti Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp.
Katrin Bats: kestlikkuse seksikas mõju jõuab kohale. Neile, kes on terasemad
Kui ettevõte näeb kestlikkuses uusi võimalusi, seab endale selged eesmärgid ja mõõdab nende suunas liikumist, tuleb ka tulemus, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Kui ettevõte näeb kestlikkuses uusi võimalusi, seab endale selged eesmärgid ja mõõdab nende suunas liikumist, tuleb ka tulemus, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Põrnikas, Mini, 500, 2CV – kõige geniaalsemad autod, mis eales tehtud
Vähem on tõesti rohkem, tõestavad autonduse ajaloo ühed olulisemad mudelid.
Vähem on tõesti rohkem, tõestavad autonduse ajaloo ühed olulisemad mudelid.
Eestisse loodetud LNG-laev tõi Soomes tohutu kahjumi
Soomes Inkoo sadamasse ankurdatud taasgaasistamislaev tõi omanikfirmale esimesel tegevusaasta hiiglasliku kahjumi, ettevõtte juhi sõnul ongi selle ülesanne eelkõige varustuskindlus tagada.
Soomes Inkoo sadamasse ankurdatud taasgaasistamislaev tõi omanikfirmale esimesel tegevusaasta hiiglasliku kahjumi, ettevõtte juhi sõnul ongi selle ülesanne eelkõige varustuskindlus tagada.
Põhja-Tallinnas toimus plahvatus ja põleb naftamahuti Plahvatusohtu enam pole
Täna päeval sai häirekeskus teate, et Põhja-Tallinnas Nõlva tänaval toimus tugev plahvatus. Päästjad lokaliseerisid tulekahju, ohtu plahvatuseks enam ei ole.
Täna päeval sai häirekeskus teate, et Põhja-Tallinnas Nõlva tänaval toimus tugev plahvatus. Päästjad lokaliseerisid tulekahju, ohtu plahvatuseks enam ei ole.