2005. aasta parim turundustegu on Hansapanga Noortepanga NPNK lansseerimine

Gert D. Hankewitz 03. märts 2006, 12:43

Täna Tartus toimunud turunduskonverentsil Password kuulutati 2005. aasta parimaks turundusteoks Hansapanga Noortepank NPNK lansseerimine.

NPNK loovlahendus ja teostus olid agentuurilt Tank ning meedia teostus agentuurilt Media House.

Noortepanga sihtgrupiks on 13 – 25 aastane aktiivne ja saavutamishimuline noor. Veidi üle 50 tuhande EURi maksma läinud kampaania tulemusena väljastati Noortepanga NPNK 100 tuhat pangakaarti ning tõsteti kohustusliku kogumispensioni ja õppelaenu uute lepingute turuosa.

“Tänavune Turundustegu konkurss toimus esmakordselt rahvusvaheliste EFFIE reeglite järgi. Kuigi Eestis ei mõõdeta turunduse efektiivsust veel nii põhjalikult kui näiteks Inglismaal, on siiski selgelt näha, et Eesti turundajate töö tase on jõudnud maailma tasemele,” kommenteeris Aasta Turundustegu peakorraldaja Hando Sinisalu.

Konverentsil osalenud, enam kui neljasaja turundusspetsialistist koosnenud publiku auhinna pälvis Eesti Päevalehe kampaania „Raamatud on jälle moes”.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing