Cadbury kulutab 50 mln dollarit kauakestva maitsega närimiskummi arendamiseks

Gert D. Hankewitz 09. mai 2006, 09:43

Cadbury Schweppes investeerib 50 miljonit dollarit, et tuua Ühendriikides turule 'naeruväärselt kauakestva' maitsega närimiskumm, kirjutab Financial Times.

Investeering on ajendatud USA närimiskummi tarbijate kaebustest, kus ei olda rahul, et närimiskummi maitse pärast mõneminutilist närimist kaob. Tegemist on ka kondiitri poolt suurima investeeringuks paigutatud summaga ning märgib veelkord tugevat konkureerimist USA firma Wrigleyga.

Uue suhkruvaba nätsu nimeks saab Stride ja seda tutvustati ka juba eelmisel nädalal. Näts tuuakse turule pärast kolmeaastast uuringut, kuidas säilitada närimiskummi maitset.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing