• OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • 02.12.13, 13:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saab jätkab autode tootmist

Alates tänasest taaskäivitus Rootsis Trollhättanis Saab 9-3 Aero Sedan tootmine, kirjutas BBC.
Saab läks pankrotti 2011. aasta detsembris, kuid selle ostis eelmisel aastal ära Hiina-Rootsi investeerimisgrupp National Electric Vehicle Sweden (NEVS).
Saabi saatus on viimastel aastatel olnud keeruline. Kui 1989. aastal ostis General Motors 50protsendilise osaluse Saabist ning omandas täieliku kontrolli 2000. aastal, siis pärast GMi pankrotikaitse avaldust 2009. aastal oli Ameerika autotootja sunnitud Saabist loobuma. GM müüs Saabi Hollandi autotootjale Spyker, mis eelmise aasta juunis müüs Saabi edasi NEVSile.
Praegu toodetakse tagasihoidlik kogus autosid. Saabi kõneisiku Mikael Östlundi sõnul ei ole nad suuri prognoose teinud. „Me ei taha anda lubadusi või teha prognoose, mida täita ei suuda,“ ütles ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saab 9-3 Aero Sedan on bensiinimootoriga mudel, kuid elektrimootoriga versioon peaks juba varsti turule jõudma.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele