Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Algab Topi liiklussõlme II etapi ehitus

    Möödunud nädalal allkirjastasid maanteeamet ja Nordecon töövõtulepingu Juuliku-Tabasalu maantee 0,8kilomeetrise lõigu ja raudteeviadukti ehitamiseks. Tööd lähevad maksma 2,3 miljonit eurot.

    Maanteeameti põhja regiooni ehitusosakonna juhataja Veiko Juudase sõnul alustatakse töödega juba sel kuul ning need kestavad pool aastat. "Töödega jätkatakse sealt, kus Topi liiklussõlme I etapi tööd lõpevad," selgitas ta pressiteates.
    Juudase sõnul algab ehitatav teelõik Topi liiklussõlme raames rajatavalt ringristmikult Laagri Maksimarketi kõrval, läheb raudtee alt läbi ja lõpeb uue ringristmikuga Tallinna-Pärnu maanteega enamvähem paralleelselt kulgeval Alliku-Laagri-Hüüru maanteel.
    Projektijuhi sõnul ehitatakse uus kaherajaline teelõik täiesti uuele, Maksimarketi tagant metsatukka läbivale trassile, mis viib välja Laagri asumi serva.
    Vastavalt lepingule ehitatakse kõnealune Juuliku-Tabasalu maantee lõik (km 4,6–5,4) kahe sõidurajaga teeks, mis ühendab Tallinna-Pärnu maantee Alliku-Laagri-Hüüru maanteega.
    Uue teelõigu teise otsa tuleb raudteeviadukt, mille ehitusel kasutatakse Eestis esmakordselt uut tehnoloogiat. Nimelt ehitatakse raudteeviadukt raudtee kõrval enne valmis ja nihutatakse seejärel õigele kohale.
    Ehitatava teelõigu kõrvale valmib ka 0,8kilomeetrine jalg- ja jalgrattatee. Leping näeb ette ka tehnovõrkude rajamist, mille hulka kuulub drenaaži ja sademevee kanalisatsiooni ehitamine, elektrivarustuse kaitsmine ja ümbertõstmine, tänavavalgustuse rajamine, sidekaablite ja gaasitorustiku ümbertõstmine ning sidekanalisatsiooni ehitamine.
    Ehitustööde garantii on viis aastat.
    Topi liiklussõlme raames on Laagri Maksimarketi ette juba rajatud jalakäijate tunnel ning mullu algas viaduktiga üle Tallinna-Pärnu maantee kulgeva 1,3kilomeetrise teelõigu ja ringristmike ehitus (I etapp), mis jõuab lõpule samuti eeloleval sügisel.
    Viimase, III etapina on plaanis Alliku-Laagri-Hüüru maantee ja Instituudi tee 3,7kilomeetrine ühendus ning praegu on selle projekti raames käimas maade omandamine. Ühendustee ehitus peaks algama järgmisel aastal.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Tugev dollar paneb Eesti firmadele põntsu, mõne taskud täidab aga miljonitega
Euro suhtes üha kallinev USA dollar Eesti majandusele midagi rõõmustavat ei tähenda: inflatsioon saab hoogu juurde, võitjaks käputäis ettevõtteid.
Euro suhtes üha kallinev USA dollar Eesti majandusele midagi rõõmustavat ei tähenda: inflatsioon saab hoogu juurde, võitjaks käputäis ettevõtteid.