• OMX Baltic0,58%300,7
  • OMX Riga0,1%889,89
  • OMX Tallinn0,09%2 067,52
  • OMX Vilnius0,24%1 206,53
  • S&P 5000,14%6 268,56
  • DOW 300,2%44 459,65
  • Nasdaq 0,27%20 640,33
  • FTSE 1000,07%9 004,3
  • Nikkei 2250,55%39 678,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%90,85
  • OMX Baltic0,58%300,7
  • OMX Riga0,1%889,89
  • OMX Tallinn0,09%2 067,52
  • OMX Vilnius0,24%1 206,53
  • S&P 5000,14%6 268,56
  • DOW 300,2%44 459,65
  • Nasdaq 0,27%20 640,33
  • FTSE 1000,07%9 004,3
  • Nikkei 2250,55%39 678,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%90,85
  • 13.01.17, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nii kole bränd!

Ettevõtja Marina Kaas ei suuda oma silmi uskuda: Eestile valiti nii kole brändilahendus ja selle eest on ka raha makstud.
Eesti bränd
  • Eesti bränd
  • Foto: EDM
Ja seda veel olukorras, kus Peter Kentie, Eesti tõeline sõber Hollandist, pakkus nii vaimukat EST-kombinatsiooni-põhist brändilahendust täiesti tasuta.
Mis toimub? Kas korruptsioon või lihtlabane maitselagedus? Selleks, et keegi saaks aru sellest märgist, peab sinna juurde alati rääkima pika jutu nendest rändrahnudest ja seenekübaratest! Aga kas tõesti need asjad on Eesti tõelised sümbolid, mille järgi tahame maailmas tuntud olla? Samad elemendid iseloomustaksid ka näiteks Tšukotkat või Lapimaad.
Kottidele prinditud embleem on nii värvivaliku kui ka kujunduse poolest inetuse tipp ja Eestiga seost ei leia sealt ükski EASi disaini meeskonda mitte kuuluv inimene.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sellist märki ei paneks ma kindlasti oma veebilehele või tootele ja sellist kotti ka kellelegi ei kingiks. Meie riigi uue turundusportaali Estonia.ee avalehel vaatab aga vastu varatalvine hall ning jääs satelliidifoto, mille järgi sarnaneb Eesti maastik asustamata ja metsata Gröönimaa või kaugpõhja aladega. See lausa peletab inimesi Eestist eemale!
Järsku ongi siin sees mõne ebasõbraliku riigi kuri käsi, et jätta meist võimalikult külma, uduse, halli, keset sood asuva koha muljet? Kui valeuhkus takistab otsustajatel võtta vastu suuremeelse EST-kontseptsiooni kingituse, siis pangu tagasi vana Welcome to Estonia – ka see on uuest lahendusest palju parem ja turunduseks sobivam. Uus bränd on ere näide muudatusest muudatuse pärast ning raha raiskamisest. Kes võtab seekord vastutuse?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 1 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele