Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rolls-Royce on kõige mainitum kaubamärk popmuusikas

    Kaheksa ettevõttet muusikute tekstide kaubamärkide esikümnes on autofirmad, kirjutab The Drive.

    Räppar Skepta, kes tegi oma Rolls-Royce'st ratastel muusikastuudio.Foto: Rolls-Royce
    Kaasaegsed muusikud ja muidugi eriti räpparid armastavad kaubamärke oma laulusõnadesse põimida. Tegemist ei ole alati kavala sponsoreeritud tootepaigutusega, vaid brändid, millest lauldakse, on sageli ka staatuse sümbolid. Nende brändide esirinda, mitte vaid autode seas, vaid üle terve luksusspektri, tõuseb Rolls-Royce.
    Tuginedes Bloombergi uuringule on viimase kolme aasta jooksul Rolls-Royce või mõnd Rolls-Royce toodet Billboardi muusikaedetabeli 20 kõige populaarsema pala hulgast mainitud lausa üheteistkümnes. Luksuslikku autofirmat mainivad oma muusikas näiteks Quavo, Future, The Weeknd ja Kodak Black. Juhul kui lugeja neist muusikutest midagi kuulnud pole, tähendab see The Drive'i arvates, et lugeja pole kahjuks kuigi lahe.
    Teisele kohale edetabelis kerkis Ferrari, mille superautosid mainiti üheksas laulus. Porsche jäi viiki Hennessy konjakiga, mõlemal seitse tabamust, samas kui Lamborghini ja Chevrolet viigistasid omavahel samuti kuue silmaga. Bentley, Cadillac ja Mercedes-Benz pälvisid koos Jordani kaubamärgi, Rolexi ja Xanaxiga viis mainimist.
    Räppari Migos number üks hitt “Bad and Boujee” võidab esikoha, mainides kõige enam kaubamärke ühe muusikapala vältel. Migos räpib 19 brändist, mille hulka kuulusid näiteks Lamborghini, Porsche, Ferrari, aga ka mitte nii väga premium-kaubamärgid, nagu Subway ja aeglane toiduküpsetaja Crock-Pot.
    Rolls-Royce'i jaoks on väga sobiv, et nende kaubamärki seostatakse luksuse ja varaga. Viimast isegi juhul, kui vahetevahel satutakse laulusõnadesse, mille karmikeelse sisu tõttu saab muusikapala keelumärke “lastele ebasobiv”. Mõnikord on Rolls-Royce muusikavideoid ka autodega varustanud, aga nime mainimise eest muusikud Rolls-Royce'ilt raha ei saa. Arvestades, et umbes 20 protsenti Rolls-Royce'i ostjatest on kuulsused ja muusikud, on Rolls-Royce mudelinimede Wraith ja Ghost sattumine edetabeli esiotsa ettevõtte jaoks hindamatu meetod, millega hoida kaubamärki nähtaval ja ihaldusväärsena.
  • Hetkel kuum
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Indexo teenis pensioniäriga kasumit, kuid grupi uue panga arendamine viis kahjumini
Läti pensionihaldusfirma Indexo kasvatas aastaga kliendibaasi 24% ning hallatavad varad suurenesid 61%.
Läti pensionihaldusfirma Indexo kasvatas aastaga kliendibaasi 24% ning hallatavad varad suurenesid 61%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Raadiohommikus: edukad investeeringud ja tume ravimiäri
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägime nii eluasemeturust, logistika- ja transpordiärist, investeerimisest kui ka ravimiäri pahupoolest.
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägime nii eluasemeturust, logistika- ja transpordiärist, investeerimisest kui ka ravimiäri pahupoolest.
Hagen Bikes jätkab uue omaniku all ja pakub kompensatsiooni
First Northi börsil noteeritud ja pankrotti läinud Hagen Bikesi tootmine jätkub uue omaniku all ja endistele investoritele pakutakse kompensatsiooni ratta soetamisel.
First Northi börsil noteeritud ja pankrotti läinud Hagen Bikesi tootmine jätkub uue omaniku all ja endistele investoritele pakutakse kompensatsiooni ratta soetamisel.