• OMX Baltic0,34%302,4
  • OMX Riga−0,19%886,9
  • OMX Tallinn0,48%2 067,03
  • OMX Vilnius−0,16%1 192,54
  • S&P 500−0,84%5 982,72
  • DOW 30−0,7%42 215,8
  • Nasdaq −0,91%19 521,09
  • FTSE 100−0,46%8 834,03
  • Nikkei 2250,59%38 536,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,11
  • OMX Baltic0,34%302,4
  • OMX Riga−0,19%886,9
  • OMX Tallinn0,48%2 067,03
  • OMX Vilnius−0,16%1 192,54
  • S&P 500−0,84%5 982,72
  • DOW 30−0,7%42 215,8
  • Nasdaq −0,91%19 521,09
  • FTSE 100−0,46%8 834,03
  • Nikkei 2250,59%38 536,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,11
  • 01.12.14, 20:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-poodleja kulutab arvutis rohkem kui telefonis

Hoolimata langevatest arvutite müüginumbritest, selgub uuest uuringust, et e-poodlejad kasutasid ameeriklaste "musta reede" ostupühal ostlemisvahendina pigem arvutit, mitte telefoni, vahendab Marketwatch.
Arvuti
  • Arvuti
  • Foto: Bloomberg
Internetipoodlejad kulutasid "mustal reedel" läbi arvutite keskmiselt 135, 33 dollarit ning telefoni ja tahvelarvutit kasutades 116,02 dollarit, selgub IBM jaemüüjate tehingute analüüsist.
“Mobiiltelefonide kasutamise ümber on palju kära, kuid arvutid on siiski jätkuvalt e-kaubanduse tööhobused,” märkis IBM Smarter Commerce juht Jay Henderson.
Telefoni teel osteldes otsivad inimesed enamasti paremaid hindu, kuid ostmiseks kasutatakse pigem tahvelarvuteid. "Mustal reedel" käis 35% internetiliiklusest läbi nutitelefonide – seda on üle poole võrra enam kui tahvelarvutitega. 52% internetiliiklusest käis aga arvutite kaudu.16% e-ostudest sooritati tahvelarvutiga, nutitelefonidega sooritati 12% ostudest. Vahe tuleneb põhiliselt ekraani suurusest. Tahvelarvutite ja personaalarvutitega saab esemeid lähemalt uurida ja veenduda nende kvaliteedis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Musta reede" ostlejad on sel aastal aga kitsimaks muutunud, kulutades keskmiselt 130 dollarit tellimuse peale; võrreldes eelmise aastaga on langus 4%, selgub uuringust.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele