Facebooki neljanda kvartali tulemused olid oodatust paremad – ettevõtte reklaamikäive kasvas lausa 53 protsenti, vahendab CNBC.
Facebooki kasum aktsia kohta ulatus 1,41 dollarini, Thomson Reutersi küsitletud analüütikud ootasid 1,31 dollarist kasumit. Käive tõusis 8,81 miljardi dollarini, analüütikud prognoosisid käibeks 8,51 miljardit.
Sotsiaalmeedia firma igakuiste kasutajate hulk tõusis 1,86 miljardi inimeseni. Iga päev kasutab Facebooki 1,23 miljardit inimest. Vaatamata sellele, et Facebooki kasutab juba praegu suur hulk inimesi, kasvas kasutajate hulk vastavalt 17 protsenti (kuised kasutajad) ja 18 protsenti (päevased kasutajad).
Ettevõtte aktsia tõusis järelturul 2,3 protsenti 136,2 dollarini. Börsifirma on tänavu kallinenud lausa 15,8 protsenti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eriti hästi läks Facebooki reklaamiäril, sest jaemüüjad reklaamisid pühade ajal oma tooteid tavapärasest rohkem. Digitaalsel reklaamiturul suudab Facebookile konkurentsi pakkuda vaid Google.
„See on lihtsalt väga võimas kasv,“ ütles investeerimisfirma Divine Capitali tegevjuht Danielle Hughes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!