Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Iluravi reklaami lõa otsas

    Iluravi vallas vähem orienteeruvale inimesele võib ühe toote valimine olla sama keeruline kui suur puzzle.
    Ent iga kosmeetikatootja tahab, et võimalik ostja valiks välja just tema toote. Selle tarbeks ostetakse naisteajakirjadesse lehekülgede viisi reklaami, televisiooni hulga reklaamiminuteid ja trükitakse kenasid bro?üüre. Õrnem sugu on teadagi reklaamialdis.
    Eesti Kosmeetikute Liidu juhatuse esimehe Külliki Piatecki sõnul on eesti naine kosmeetika vallas kahjuks väheharitud. «Ei osata valida, sõltutakse ilusatest värvipiltidest ja arvatakse, et ostetakse häid tooteid,» lausub Piatecki.
    Tema hinnangul on levinud väärarvamus, et kosmeetikasalongides saadavad professionaalsed tooted on hirmkallid.
    Ka ilusalongi Besmary kosmeetiku Katrin Olofssoni hinnangul sõltuvad naised kosmeetika valimisel liialt agressiivsest reklaamist, ilusast pakendist ja sõbrannade arvamusest. Tema sõnul pöördub kosmeetiku poole nõu saamiseks väga väike osa naisi.
    «Kui naised peaks natuke nõu ka kosmeetikuga, kulutaks nad kosmeetika ostmisele kindlasti vähem raha,» lausub Olofsson. Tema sõnul leidub poelettidel ja apteekides soodsa hinnaga kvaliteetsest kosmeetikat. Selliste sarjade ainus häda on see, et neid pole reklaamitud ja need pole ka alati pilkupüüdvalt pakendatud.
    TV3s ilusaadet «Kaunis kaunimaks» juhtiva Annely Järveti sõnul on paljude naiste jaoks oluline, et see purgike või totsik, mille ta käekotist välja võtab, oleks ilus ja reklaamist tuntud. «Mõnikord jäetakse kvaliteet tagaplaanile,» lisab Järvet.
    Disaini- ja projekteerimisfirma OÜ Ratia Stuudio omanik Anu Saagim-Ratia kulutab kosmeetika ostmisele vähemalt 500 krooni kuus. Tal on oma kosmeetik, kelle nõuandeid ta kosmeetikavahendite ostmisel kuulab.
    Samas tunnistab Saagim-Ratia, et ostab tooteid ka reklaami mõjul. «Kui on hea reklaam ja kui see veel rõhutab, et tegemist on täiesti uue tootega, siis tekib alati kiusatus osta,» räägib ta.
    Kosmeetikute hinnangul on Eesti kosmeetikaäril veel piisavalt arenguruumi, sest suurel osal naistest pole tekkinud harjumust kosmeetikut külastada ja paljud pole kordagi kosmeetikut külastanud.
    Potentsiaalseid kosmeetikateenuse tarbijaid (naisi vanuses 18--45) elab Eestis statistikaameti andmetel üle 250 000.
    Piatecki andmetel tegutseb Eestis ametlikult 200 ilusalongi, kus tavaliselt töötab kaks kosmeetikut korraga. Iga kosmeetik teeb päevas neli-viis põhjalikku hooldust. Seega teenindavad Eesti kosmeetikasalongid praegu ainult umbes 1500 naist päevas.
    Eeldades, et tavapärase näomaski tegemise ja kulmude kitkumise võtavad salonge külastavad naised ette kord kuus, võib arvata, et kosmeetikasalonge külastab regulaarselt vaid iga viies 18--45aastane naine.
    - mullu oli Eestis müügil 9590 kosmeetikatoodet, neist välismaiseid 9568
    - toodete realiseerimisluba oli 500 firmal
    - professionaalset kosmeetikat toob maale 20 firmat
    Autor: Tiit Efert
  • Hetkel kuum
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Uber teavitas üllatuslikult suurest kahjumist
Sõidujagamise ettevõte Uber avalikustas, et teises kvartalis kanti üllatuslikult suurt kahjumit ning ettevõte prognoosib, et järgmise kvartali brutobroneeringud jäävad Wall Streeti ootustele alla, vahendas Yahoo Finance.
Sõidujagamise ettevõte Uber avalikustas, et teises kvartalis kanti üllatuslikult suurt kahjumit ning ettevõte prognoosib, et järgmise kvartali brutobroneeringud jäävad Wall Streeti ootustele alla, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Üks parimaid juhte Ivo Suursoo: Eesti juhtide nõrkus on vähene unistamine
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Urmas Sõõrumaa kinnisvarafirma palkas uue juhi Ülemiste Cityst
Urmas Sõõrumaale kuuluva kinnisvarafirma US Real Estate uueks juhiks saab Gert Jostov, kes vedas üle 15 aasta Technopolis Ülemiste arendusi, teatas ettevõte.
Urmas Sõõrumaale kuuluva kinnisvarafirma US Real Estate uueks juhiks saab Gert Jostov, kes vedas üle 15 aasta Technopolis Ülemiste arendusi, teatas ettevõte.
Eksperdid: infoturbestandard tõstab erasektoris teenuste kvaliteeti
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?