Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Division seljatas konkurendid

    Reklaamibüroo maine tõustes ei pea tellija rahakott enam vastu ? nii reageerisid paljud Äripäeva suuremad reklaamikliendid, kui neilt arvamust mainekaima tegija kohta küsiti.
    Mainekamate reklaamibüroode nimetamisel leidsid Äripäeva suuremad reklaamikliendid kõige rohkem häid sõnu Divisioni kohta. Ainus etteheide pingerea etteotsa jõudnud firmadele oli nende teenusete kõrge hind.
    Toon välja mõned reklaamiklientide kommentaarid. Paljud kattusid, erinedes vaid pisut sõnastuselt.
    - Nad on nii palju auhindu võitnud, näiteks mitu Kuldmuna.
    - Huvitav lähenemine ja põnevad ideed ? see on tellijale olulisim.
    - Peavad kinni tähtaegadest.
    - Nende tööd on parimad.
    - Väga hea loov lahendus. Nad tunnetavad hästi kliendi profiili just loovlahenduste, mitte niivõrd turunduse poole pealt. Nad on korrektsed ja pakuvad ise ideid. Mõned teised bürood lasevad ainult kliendil ideid pakkuda ja pärast küsivad selle eest veel raha.
    - Neil on väga head ideed, näiteks Saku reklaam.
    - Rain Pikandi ettekanne Pärnu turunduskonverentsil jäi meelde.
    - Division on küll väga kallis, kuid ta võib endale seda lubada. Nende reklaam paneb toodet ostma ja samas pakub kunstilist ja esteetilist elamust.
    - Neile on kerge end arusaadavaks teha.
    - Neil on hea projektijuhtimine.
    - Leidlikud reklaamiideed.
    - Nad on lihtsalt tuntud.
    - Zoomil on tugev loomepool.
    - Nende tööd jäävad silma.
    - Nad on nii klienditeeninduse kui ka tähtaegade poolest väga head.
    - Loovuse pärast tõstaks Zoomi esile. Paljud teevad lihtsalt teateid, tootereklaami, aga reklaamikunsti oskavad vähesed. Võib-olla on see kinni ka tellijas ja Eesti olukorras üldse.
    - Neil on kliendisuhe kõige ajakohasemal tasemel, nende töid saab internetist vaadata, ei pea kohale minema.
    - Q GSM oli nende taga.
    - Nad esinevad konverentsidel.
    - Leidlikud reklaamiideed.
    - Kolme Karu nimi on kajanud ja kõrvu jäänud.
    - Nendel on hea kujunduse pool ja neilt saab tööd kiiresti kätte, st annavad lühikesi tähtaegu.
    - Loovuse pool tugev.
    - Nad tegid EMT reklaami.
    - Saatchi on hästi konkreetne, nende ümber ei ole mingit kära olnud.
    - Teevad head reklaami.
    - Kampaaniad on silmatorkavad ja elujõulised.
    - Huvitavad ideed ja hea teostus.
    - Pilkupüüdvad kujundused, neil on head kunstnikud.
    - On profilt kliendipäevi teinud.
    - Nende nimi on meelde jäänud.
    - Huvitavad tööd.
    Äripäeva suuremate reklaamiklientide reklaamiga tegelevad töötajad nimetasid kuni kolm mainekamat reklaamibürood Eestis, kusjuures igaüks võis tema arvates mainekaimale anda 4 punkti ning järgmistele 2 ja 1 punkti.
    Küsitlesime 25 firmat (tähestikulises järjekorras): Arco Vara, Ariko ReServ, Datel, Deepak Grupp, Eesti Mobiiltelefon, Eesti Telefon, Eesti Ühispank, Eke Ariko, EMI EWT Ida-Lääne Koolituse AS, Esmofon, Estonian Air, Fontes PMP, Hansapank, Hansatee Grupp, Info Ettevõtete Grupp, Japauto, Ordi, PricewaterhouseCoopers, Radiolinja Eesti, Microlink, Ritabell, Saksa Auto, Siemens, Telecity, Veho Eesti
  • Hetkel kuum
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Uber teavitas üllatuslikult suurest kahjumist
Sõidujagamise ettevõte Uber avalikustas, et teises kvartalis kanti üllatuslikult suurt kahjumit ning ettevõte prognoosib, et järgmise kvartali brutobroneeringud jäävad Wall Streeti ootustele alla, vahendas Yahoo Finance.
Sõidujagamise ettevõte Uber avalikustas, et teises kvartalis kanti üllatuslikult suurt kahjumit ning ettevõte prognoosib, et järgmise kvartali brutobroneeringud jäävad Wall Streeti ootustele alla, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Üks parimaid juhte Ivo Suursoo: Eesti juhtide nõrkus on vähene unistamine
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
No ei ole nii kestlikult valus
Kestlikkuse aruandluse valu ettevõtetele, ammugi väikestele, ei ole nii suur, kui seda näidata üritatakse, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kestlikkuse aruandluse valu ettevõtetele, ammugi väikestele, ei ole nii suur, kui seda näidata üritatakse, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Raadiohommikus: Jaak Roosaare värske hinnang Eesti aktsiatele
Neljapäevases hommikuprogrammis kuuleme investor Jaak Roosaare värsket vaadet Eesti aktsiaturule, kliimaministri selgitusi kliimakindla majanduse seadusest ning vaatame börsifirmade juhtidega otsa kvartalitulemustele.
Neljapäevases hommikuprogrammis kuuleme investor Jaak Roosaare värsket vaadet Eesti aktsiaturule, kliimaministri selgitusi kliimakindla majanduse seadusest ning vaatame börsifirmade juhtidega otsa kvartalitulemustele.
OECD soovitab Eestil kinnisvara maksustada
Eestil tuleb võlakoormuse vältimiseks tegeleda maksudega, soovitavalt varamaksude kaudu, majanduse elavdamiseks tuleks aga edendada ettevõtete digitaliseerimist.
Eestil tuleb võlakoormuse vältimiseks tegeleda maksudega, soovitavalt varamaksude kaudu, majanduse elavdamiseks tuleks aga edendada ettevõtete digitaliseerimist.