Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinn teab, kuidas turiste meelitada

    2002. aasta jooksul peaks mitme turunduskampaania tulemusena Tallinna külastama 2,8 miljonit turisti, mis on 400 000 võrra rohkem kui aastal 2000.
    Ettevõtlusameti juhataja Kairi Teniste on veendunud, et turundust ei ole mõtet teha poolikult. ?Tulemuste saavutamiseks peavad investeeringud ületama kriitilise piiri,? ütles Teniste. Tänavuses linnaeelarves turundusele kavandatud 14 miljonit krooni ei ole tema sõnul mingil juhul priiskamine. Tallinna turunduskampaania eesmärk on aidata välja arendada teisigi turismivaldkondi peale praegu valdavate soomlaste ühepäevaste ostureiside.
    Eesti Turismifirmade Liidu tehtud uuring näitab, et tax-free kaubanduse kadumine kergitab tõenäoliselt piletihindu laevadel ja võib vähendada välisturistide arvu kolmandiku võrra ning riigitulusid kuni 600 miljonit krooni. Selle tagajärjel satuvad löögi alla töökohad turismisektoris, mis otseselt või kaudselt moodustavad kuni viiendiku Eesti töökohtadest.
    Alternatiivina propageerib ettevõtlusamet soomlastele pereturismi.
    Teiseks eelisarendatavaks valdkonnaks on konverentsiturism, kuna konverentside korraldamiseks vajalik infrastruktuur on viimastel aastatel kõvasti arenenud ning konverentsikülastaja jätab siia tunduvalt rohkem raha kui tavaline turist, kes siin paar päeva veedab.
    Samuti on Tallinn korraldanud välisajakirjanikele ja reisikorraldajatele suunatud linna tutvustavaid seminare, osalenud turismimessidel ja andnud välja mainetrükiseid, mis rõhutavad Tallinna unikaalsust.
    Norra uuringufirmalt telliti 1,3 miljonit krooni maksev põhjalik uuring Soome, Rootsi ja Venemaa sihtturgudel, millele saab edaspidi rajada järjekindla kohaturunduse. Uuringu kokkuvõtted avaldatakse veebruaris.
    Järgmisena võetakse erilise tähelepanu alla Rootsi. Rootsi investoritele suunatud kampaania sõnum on ?Tallinn. Dream City for Every Businessman? ? iga ärimehe unistustelinn. Teisipäeval lõppenud riigihange tõi kampaania kujunduskontseptsiooni konkursile seitse reklaamifirmat, kampaania kestab märtsist novembrini.
    Reklaamikanalitena kasutatakse Rootsis muuhulgas välireklaami Arlanda lennujaamas, mida läbib aastas ligi 19 miljonit reisijat, ja lennukompanii SAS pardaajakirja Scanorama Eesti erinumbrit.
    Kavas on parandada ka Tallinna turismiinfrastruktuuri: atraktiivsemalt esitleda olemasolevaid ja luua uusi vaatamisväärsusi, parandada tänava- ja objektiviidastikku ning hoolitseda linna korrashoiu eest.
  • Hetkel kuum
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Air Baltic müüs sel aastal Euroopa kõrgeima tootlusega võlakirju
Läti riiklik lennufirma Air Baltic emiteeris 340 miljoni euro väärtuses viieaastaseid võlakirju ning Läti valitsus ostab neid 50 miljoni väärtuses, vahendas Bloomberg.
Läti riiklik lennufirma Air Baltic emiteeris 340 miljoni euro väärtuses viieaastaseid võlakirju ning Läti valitsus ostab neid 50 miljoni väärtuses, vahendas Bloomberg.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Üks parimaid juhte Ivo Suursoo: Eesti juhtide nõrkus on vähene unistamine
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Urmas Sõõrumaa kinnisvarafirma palkas uue juhi Ülemiste Cityst
Urmas Sõõrumaale kuuluva kinnisvarafirma US Real Estate uueks juhiks saab Gert Jostov, kes vedas üle 15 aasta Technopolis Ülemiste arendusi, teatas ettevõte.
Urmas Sõõrumaale kuuluva kinnisvarafirma US Real Estate uueks juhiks saab Gert Jostov, kes vedas üle 15 aasta Technopolis Ülemiste arendusi, teatas ettevõte.
Eksperdid: infoturbestandard tõstab erasektoris teenuste kvaliteeti
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?