Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Stockmann määrab poodide rõivamoe

    Kuna Stockmann tellib suuri koguseid ja on tootjatega heades suhetes, on tal võimalus hinnata, kas Eesti turg on piisavalt suur, et sama kaubamärki võiks müüa ka keegi teine, rääkis rõivakaupluste keti A&G Kaubandus müügijuht Anu Mahlapuu. Mahlapuu sõnul neil Stockmanniga kattuvaid kaubamärke müügil ei ole. Kuigi mõlemad müüvad näiteks Esprit?d, on Stockmann valinud kallima ja A&G odavama alambrändi.
    Stockmanni direktor Maisa Romanainen tõdes, et Stockmann on mõnede kaubamärkide ainuesindaja Eestis, aga see on tootja ja müüja vaheline kokkulepe, millest võidavad mõlemad. Müüjate arvu piiramiseks on mitmeid põhjusi, sealhulgas turu suurus, ostetava partii suurus, kaubamärgi imago jms.
    Tallinna Kaubamajale pole ükski tootja Stockmanni pärast oma asju müümast keeldunud. ?Pigem leiame, et sellisel väikesel turul nagu Eesti, kuhu suured tootjad heameelega oma reklaamiraha ei suuna, toetame me üksteist erinevate kaubamärkide müümisel,? ütles Tallinna Kaubamaja naistemaailma peaostujuht Kaie Kaas. Nii Tallinna Kaubamajas kui ka Stockmannis on praegu saadaval sellised naisteriiete kaubamärgid nagu Pola, Gerry Weber ning French Connection.
    Kaubamajade kõrval juba 1993. aastast välismaiseid moodsaid rõivaid müünud A&G on võtnud suuna peamiselt vaba aja rõivastele. Tänaseks on A&G-l koos peatselt avatava kauplusega Lemoni keskuses kuus müügikohta Tallinnas, üks Tartus ja üks Pärnus. Anu Mahlapuu sõnul aitavad konkurentsis püsida pika tegevusaja jooksul omandatud kogemused ja tarbijale vastuvõetava hinnaga kaup.
    Juurdehindlusprotsente rõivamüüjad hea meelega ei avalda, küll aga saab neist aimu, kui vaadata, mis hinnaga allahindluste ajal kaup müügil on, sest äri olemuse kohaselt kaubast lahtisaamiseks tavaliselt peale ei maksta.
    Juurdehindlused on ka tootegrupiti erinevad. Näiteks erinevalt teistest Euroopa riikidest müüakse Eestis rohkem särke ja pluuse, sest need on odavamad ning annavad kombineerida pükste või seelikuga.
    Rõivamüük on hooajaline ja oleneb ilmast. ?Oleme nagu põllumehed ? kui aknast välja vaatan, tean kohe, kas müük on hea või halb,? märkis Mahlapuu. Kui on olnud jahe suvi, jääb rohkem suvekaupa järele, kui soe talv siis talveriideid; kui parasjagu sajab vihma, siis tõenäoliselt eriti ostjaid ei tule.
    Kuigi esikohal on märgid, mis on tõestanud, et nad müüvad, otsib A&G pidevalt uusi kaubamärke, mida siin pakkuma hakata, et tarbijale meelepärane olla. Senistele Skandinaavia märkidele lisaks vaadatakse järjest enam Euroopa suunas, kuid sealne hinnatase sageli ei rahulda.
    Kavas on praegune multi-brändi poekontseptsioon järk-järgult välja vahetada igale kaubamärgile oma poe eraldamise vastu, sest tootja on igale märgile kujundanud oma filosoofia, mida seni Eesti turul veel tutvustatud polegi. Ühena esimestest saab uue näo Tallinnas Raekoja platsil asuv A&G kauplus.
    A&G Kaubanduse 2000. aasta netokäive oli ligikaudu 47 miljonit krooni ja puhaskasum 838 000 krooni. Möödunud aastal suurendas firma käivet üle 20. Ettevõte kuulub Eesti eraisikutele ja selles töötab 70 inimest.
  • Hetkel kuum
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Merko aktsionärid kinnitasid esialgsest suurema dividendi
Esialgu välja hõigatud 1eurose dividendi asemel kergitas Merko juhatus aprillis dividendi 1,3 euro juurde, mille ka aktsionärid kolmapäevasel koosolekul kinnitasid.
Esialgu välja hõigatud 1eurose dividendi asemel kergitas Merko juhatus aprillis dividendi 1,3 euro juurde, mille ka aktsionärid kolmapäevasel koosolekul kinnitasid.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Raadiohommikus: edukad investeeringud ja tume ravimiäri
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägime nii eluasemeturust, logistika- ja transpordiärist, investeerimisest kui ka ravimiäri pahupoolest.
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägime nii eluasemeturust, logistika- ja transpordiärist, investeerimisest kui ka ravimiäri pahupoolest.
Hagen Bikes jätkab uue omaniku all ja pakub kompensatsiooni
First Northi börsil noteeritud ja pankrotti läinud Hagen Bikesi tootmine jätkub uue omaniku all ja endistele investoritele pakutakse kompensatsiooni ratta soetamisel.
First Northi börsil noteeritud ja pankrotti läinud Hagen Bikesi tootmine jätkub uue omaniku all ja endistele investoritele pakutakse kompensatsiooni ratta soetamisel.