Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti märgi otsijate töö lõpeb raamatu kokkupanemisega

    Projekti juht Evelin Int Lambot kaalub pärast projekti lõpetamist naasmist eraettevõtlusse. "On olnud piisavalt pingeline, et mitte öelda piinarikas," kirjeldas Lambot Eesti brändi väljatöötamise protsessi. Sellele vaatamata on see töö olnud tema sõnul väga huvitav ning ülejäänud projektimeeskond tubli ja asjatundlik.
    Evelin Int Lamboti ja projekti assistendi Kristel Keerma töö Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuses lõpeb juuni keskel.
    Kuigi valitsus pidas vajalikuks, et Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus pööraks suuremat tähelepanu Eesti ettevõtluskeskkonna tutvustamisele nii kohalikele kui ka välisinvestoritele, ei ole veel selget visiooni, kuidas see võiks toimuda.
    Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse 11-liikmelise nõukogu juhi, majandusministeeriumi asekantsleri Raul Malmsteini sõnul on küsimusse selgust oodata kuu aja pärast, kui sihtasutuse juhatusse on valitud kaks uut liiget.
    Evelin Int Lambot ei suhtu võimalikku edasisse koostöösse sihtasutusega kuigi suure optimismiga. "Südamest tunnen, et riigi heaks töötamine on kõige õigem, kuid vahel tuleb kuulata ka mõistuse häält," nentis Int Lambot.
    Valitsuse otsus "Eesti tuntuks!" projekti senisel kujul lõpetamise kohta ei tähenda, et töö oleks päevapealt pooleli jäänud ja sellele kulutatud raha ja energia tühja läinud. EASi nõukogu eraldas reservist 1,66 miljonit krooni projekti loovtöö lõpetamiseks ja brändiraamatu koostamiseks.
    Lisaeelarve raha eest viiakse lõpuni projekti loovtöö, kohandatakse loodud brändi- ja kommunikatsioonistrateegia turismi-, välisinvesteeringute ja ekspordiga seotud valdkondadele. Töötatakse läbi loovlahenduste rakendusvõimalused nii avalikus kui erasektoris ning vormistatakse kogu töö praktiliselt kasutatava juhiste kogumina ehk brändiraamatuna. Raamatu valmimise tähtaeg on 17. mai ning avaliku sektori organisatsioonid saavad selle tasuta.
    Brändiraamatu koostajad loodavad, et see leiab rakendust juba Eurovisiooni raames, kui Eestil on võimalus ja kohustus end maailmale tutvustada. "Eesti tuntuks!" meeskond on valmis hoolitsema Eurovisioonile tulevate ajakirjanike informeerimise eest, ent soov selleks peab tulema lauluvõistluse eest vastutava kultuuriministeeriumi komisjoni poolt. Eesti brändi väljatöötamist nõustas Inglise agentuur Interbrand. Konsultatsiooni maksumus oli 3,7 miljonit krooni. Kontseptsiooni aluseks oleva turu-uuringu tegi uuringufirma EMOR ja see läks maksma 3,2 miljonit krooni.
  • Hetkel kuum
Teadlane: kuidas päästa noored passiivsusest
Eesti noorte poliitiline ja ühiskondlik aktiivsus ning panustamine kooli, kogukonna või ühiskonna tegemistesse jääb rahvusvaheliselt alla keskmise, kirjutab sotsioloog ja haridusteadlane Meril Ümarik.
Eesti noorte poliitiline ja ühiskondlik aktiivsus ning panustamine kooli, kogukonna või ühiskonna tegemistesse jääb rahvusvaheliselt alla keskmise, kirjutab sotsioloog ja haridusteadlane Meril Ümarik.
Finantsinspektsioon tegi Funderbeam Marketsile ettekirjutuse
Finantsinspektsioon tegi 6. mail Funderbeam Marketsile ettekirjutuse, millega kohustab investeerimisühingut kõrvaldama kohapealse kontrolli käigus tuvastatud puudused, et investeerimisühingus ei ole alati tagatud kaitseliinide lahusus ja sõltumatus juhatuse ning üksuste tasandil.
Finantsinspektsioon tegi 6. mail Funderbeam Marketsile ettekirjutuse, millega kohustab investeerimisühingut kõrvaldama kohapealse kontrolli käigus tuvastatud puudused, et investeerimisühingus ei ole alati tagatud kaitseliinide lahusus ja sõltumatus juhatuse ning üksuste tasandil.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Prilliäris uus liikumine: Soome kett ostab Eagle Visioni poed
Eestis juba viit prillipoodi omav Soome firma ostis juurde kuue poega Eagle Visioni optikaketi, teatas ettevõte.
Eestis juba viit prillipoodi omav Soome firma ostis juurde kuue poega Eagle Visioni optikaketi, teatas ettevõte.
FT: Kuidas Euroopa enda jaoks Vene gaasi probleemi lahendas
Euroopa Liidul on õnnestunud vältida energiakriisi, kuid kasutusele võetud lühiajalised lahendused võivad pikemas perspektiivis kahjustada konkurentsivõimet ja rohepööret.
Euroopa Liidul on õnnestunud vältida energiakriisi, kuid kasutusele võetud lühiajalised lahendused võivad pikemas perspektiivis kahjustada konkurentsivõimet ja rohepööret.