Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EMT omanik läks Rootsis üle kuutasule
Täna jõustuv pakkumine puudutab kokku 4 miljonit Telia klienti Rootsis, kes peavad augusti lõpuks otsustama, kas võtavad selle vastu, edastas Taloussanomat oma veebiväljaandes.
Püsivast kuumaksust on rääkinud ka Soome väiksemad mobiilioperaatorid. Sonera ei soovinud eile kinnitada, kas nende äripartneriks olevalt Telialt on surve sellekohase sammu astumiseks ka Soomes.
EMT teenindus- ja müügidirektori Indrek Randveeri sõnul selline pakett EMT klientidele ei sobiks. ?Kuumaks peaks siis olema liiga kõrge ja see hirmutaks kliendid ära,? ütles ta.
Randveeri sõnul on põhiküsimus selles, milline peaks olema teenuse kuumaks, mis poleks liialt kõrge ja samas ei jätaks operaatorit miinusesse.
?Oleme EMTs varem sellise lahenduse peale ka mõelnud,? lisas ta.
Rootsi Telia uue toote kohta ütles Randveer, et see tagab operaatorile garanteeritud ARPU (keskmine tulu kliendi kohta ? toim.). ?Ilmselt on kuumaks piisavalt kõrge ja enamus inimesi ei helista nii palju,? sõnas ta.