Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti Posti eksjuhi kaatriäri on pankroti äärel
Kohus arutab pankrotiavaldust 31. augustil. Seniks peatas kohus ScandiNaval Boatsi vara sundmüügi ning keelas võlgnikul ka ilma halduri nõusolekuta oma vara käsutada.
Ajutine haldur selgitab augusti lõpuks välja, kui palju vara kaatrifirmal alles on ja kas see katab pankrotimenetluse kulud. Ühtlasi tuleb Indrek Lepsool anda hinnang maksejõuetuse tekkimise põhjuste kohta.
Juba 2004. aasta teises pooles ähvardas Julianus Inkasso Agentuur kaatrifirmat kohtuga ning koondas nõudeid. Tookord tõdes inkassofirma juhatuse liige Tarvo Rahumägi, et on alust kahtlustada vastutustundetut suhtumist partnerite rahasse, suutmatust ettevõtet majandada või mõlemat.
Maikuus õnnestus Julianusel Streimanniga võlgade tasumises kokku leppida ning Julianuse klientidele on ScandiNaval Boats raha ära maksnud. Sellele vaatamata on aga maksehäireregister ScandiNaval Boatsi võlgadest siiani punane.
Võlgu ollakse nii sideteenuste ja nelja liisingu eest kui ka Incure Inkasso, Mentor Inkasso, Intrum Justitia ning Merxi klientidele. Suurimad maksehäired mahuvad vahemikku 50 000-200 000 krooni. Eilse seisuga oli ScandiNaval Boatsi maksuvõlg 293 392 krooni, millele lisandus intressivõlg.
ScandiNaval Boats eksportis mullu lõviosa paatidest. Müüdud 225 paadist osteti Eestis alla kümne.