Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Renault loodab uuenenud Traficu ja Masteri abil turupositsiooni parandada

    Kuigi ilulõikusel käinud naisterahvad näevad tavaliselt paremad välja (mitte küll alati), ei osanud ma uue Traficu ning Masteri väljanägemises midagi uut leida. Sellel oli ka põhjust - enamik operatsioone tehti "naha" all. Laias laastus öeldes suurendati mugavust, ohutust, uued on ka mootorid. Välispidiselt teraselt jälgides on veidi muutunud põrkeraud.
    Alustaks kõigepealt väiksemast ehk Traficust.
    Et vahetult enne uuenduskuuri läbinud Traficu rooli istumist sai proovitud ka vanemat varianti, siis esmane, mis silma hakkas, oli parem minek.
    Mis puudutab Traficu istmetega versiooni, siis väikebussidest püsib ta antud segmendis kõige paremini teel. Eriti tuleb see välja kurvilistel teelõikudel sõites. Vedrustus on muudetud piisavalt jäigaks, mis võimaldab kurve konkurentidest hoogsamalt läbida.
    Renault' uus 2,0 dCi on Traficu puhul saadaval 66- ja 84 KWdena. Samuti on nüüdsest valikus 107KWne 2,5 dCi mootor.
    Mootorit, millel võimsust 74 KW või rohkem, saab lisavarustusena tellida ka automaatkasti, millel siis võimalus ka manuaalselt käikude vahetamisse sekkuda.
    Uuest Masterist ning Traficust leiab uusi panipaiku, mida operatsioonieelsel perioodil salongist ei leidnud. Neid on nüüd igatahes küll piisavalt (leidub nii pea kohalt kui ka istmiku alt).
    Master kõige suuremaks miinuseks loen seda, et rooli pole võimalik üheski suunas reguleerida. Samuti on konstantne rool juhile kuidagi ebamugavalt suur, mis tekitab tunde, nagu istuksid 50-kohalise liinibussi roolis.
    Mis puudutab aga robotiseeritud Quickshifti käigukasti, siis üleminek ühelt käigult teisele on minu arvates Quickshifti puhul aga liialt järsk. Sarnaselt Traficuga on ka Masteri vedrustus jäik, nagu ka teistel konkurentidel turul, pole erilist rõhku pööratud kaubaruumi isolatsioonile. Eriti hakkab see kõrva kruusateel sõites. Leian, et Masteri vedrustus on kaubaveoks optimaalne, kui võiks veidi ehk pehmem olla.
    Väga positiivne on kindlasti see, et tagumised uksed saab vajadusel ka 270 kraadi avada, mis loomulikult hõlbustab kaupade peale- ning mahalaadimist. Kokku mahutab Master 17 m0 kaupa. Kõige enam mahutab antud segmendis Iveco Daily - 17,2 m0. Traficu puhul on maksimaalne mahutavus 8,4 m0, topeltkabiini puhul ulatub see üle nelja kuupmeetri.
    Igal juhul tuli Renault võimsamate mootoritega välja õigel ajal, sest konkurendid, viimastest tulijates näiteks Sprinter või Iveco Daily, ei maga.
  • Hetkel kuum
Teadlane: kuidas päästa noored passiivsusest
Eesti noorte poliitiline ja ühiskondlik aktiivsus ning panustamine kooli, kogukonna või ühiskonna tegemistesse jääb rahvusvaheliselt alla keskmise, kirjutab sotsioloog ja haridusteadlane Meril Ümarik.
Eesti noorte poliitiline ja ühiskondlik aktiivsus ning panustamine kooli, kogukonna või ühiskonna tegemistesse jääb rahvusvaheliselt alla keskmise, kirjutab sotsioloog ja haridusteadlane Meril Ümarik.
Ebalus voogedastuse kasumlikkuse suhtes sundis USA indeksid külgsuunas liikuma
Ehkki Disney teatas, et on suutnud voogedastusega esimeses kvartalis kasumisse jõuda, ei ole kogu selle ärisuuna kasumlikkus sugugi veel kindel, mis oli ka üks põhjusi, miks Wall Street jäi teisipäeval hillitsetuks. Kui S&P 500 tõusis +0,13% ja Dow 30 kerkis vaid +0,08%, siis Nasdaq langes -0,1%.
Ehkki Disney teatas, et on suutnud voogedastusega esimeses kvartalis kasumisse jõuda, ei ole kogu selle ärisuuna kasumlikkus sugugi veel kindel, mis oli ka üks põhjusi, miks Wall Street jäi teisipäeval hillitsetuks. Kui S&P 500 tõusis +0,13% ja Dow 30 kerkis vaid +0,08%, siis Nasdaq langes -0,1%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Hiinlaste rekordiline nõudlus kulla järele veab ka tänavu turgu
Maailma Kullanõukogu (WGC) avaldas raporti, milles märgiti, et globaalne nõudlus kulla järele püsis kõrge ka selle aasta esimeses kvartalis. Sarnaselt eelmisele aastale on kullaturul võtmetähtsusega mängijad hiinlased.
Maailma Kullanõukogu (WGC) avaldas raporti, milles märgiti, et globaalne nõudlus kulla järele püsis kõrge ka selle aasta esimeses kvartalis. Sarnaselt eelmisele aastale on kullaturul võtmetähtsusega mängijad hiinlased.
Raadiohommikus: börsitulemustest, kinnisvarast ja puidutööstusest
Esmaspäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis saab kuulda värskeima börsifirma Infortari tulemustest, kuid teeme juttu ka Tele2 juhiga ning räägime olukorrast puidutööstuses ja kinnisvaraturul.
Esmaspäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis saab kuulda värskeima börsifirma Infortari tulemustest, kuid teeme juttu ka Tele2 juhiga ning räägime olukorrast puidutööstuses ja kinnisvaraturul.