Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Süütuse aeg

    Eesti Kristlike Demokraatide plakat meenutab aega, kui poliitika oli ehe.
    Eesti erakondade turunduskommunikatsiooni professionaliseerumist on olnud huvitav jälgida. Olgugi, et Isamaaliidu 1992. aastast pärinev hüüdlause "Plats puhtaks!" oli lööv ja läks n-ö rahvasse, ei saanud toonase kampaania puhul siiski rääkida süsteemselt planeeritud tervikust. Tänases mõttes professionaalse poliitreklaami alguseks võib lugeda Keskerakonna 1999. aasta valimiskampaaniat, mille paksem propagandistlik pintslitõmme algul nii mõndagi jahmatas. Sealt edasi on kõik erakonnad koos oma agentuuridega sammhaaval suurema kujundliku selguse, löövuse ja lihtsuse suunas liikunud ning aastal 2007 võib tõdeda, et nii pakendilt kui ka planeeringult on Riigikogu erakondade kampaaniad professionaalsed. Pikkade aastate jooksul lihvitud positsioneeringud, värvid, logod, kõllid jms äratavad suuremat usaldust kui kunagi varem.
    Sel foonil mõjub Eesti Kristlike Demokraatide plakat linnapildis kui karje 15 aasta jooksul kaotatud süütuse järele. Oma graafilises profaansuses on see meenutus taasiseseisvumise aegadest, mil poliitika polnud veel nii sisult kui ka vormilt disainitud, vaid kirglik ja ehe. Nii pakub see lunastust ja lohutust neile, kes keeraksid meeleldi ajaratta tagasi. Eesti Kristlike Demokraatide muude etteastete põhjal ei julge siiski oletada, et tegu on teadliku tegevusega.
    Ometi on nad disainile, värvidele ja professionaalsele kujundusele vastandumisega teinud endalegi ootamatult kavala käigu. Nimelt on paljudele ettevõtetele tuttav hirm, et liiga ilus ja professionaalne reklaam võib mõjuda tarbijale hoiatusena: selle kõik maksad sina omast taskust kinni. Siit tulenevalt on tehtud katseid sihilike kolereklaamide ja rõhutatult odava väljanägemisega. Ja see teadmine, milleni jõudmine on nõudnud ettevõtetelt mägedena aega ja raha, on Eesti Kristlikke Demokraate tabanud loteriivõiduna. Vaevalt, et see neid üle valimiskünnise aitab, ent loodud on näide, kui "ausalt ja rikkumata" on võimalik kulutada 5 miljonit.
  • Hetkel kuum
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Neli asja, mida teada, kui maksad oma ettevõtte alt dividende
Järjest enam investoreid kasutab võimalust investeerida oma ettevõtte kaudu. Kui algusaastatel suuname investorina raha ettevõtte kaudu investeeringutesse, siis varem või hiljem tekib siiski ka soov teenitud tulu välja võtta.
Järjest enam investoreid kasutab võimalust investeerida oma ettevõtte kaudu. Kui algusaastatel suuname investorina raha ettevõtte kaudu investeeringutesse, siis varem või hiljem tekib siiski ka soov teenitud tulu välja võtta.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Üks parimaid juhte Ivo Suursoo: Eesti juhtide nõrkus on vähene unistamine
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Urmas Sõõrumaa kinnisvarafirma palkas uue juhi Ülemiste Cityst
Urmas Sõõrumaale kuuluva kinnisvarafirma US Real Estate uueks juhiks saab Gert Jostov, kes vedas üle 15 aasta Technopolis Ülemiste arendusi, teatas ettevõte.
Urmas Sõõrumaale kuuluva kinnisvarafirma US Real Estate uueks juhiks saab Gert Jostov, kes vedas üle 15 aasta Technopolis Ülemiste arendusi, teatas ettevõte.
Raadiohommikus: ärivõimalused tervise- ja erootikamaailmas
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis lahkame Eesti tervishoiusüsteemi, uurime erootikaäri plusse ja miinuseid ning avame vähemalt kolme valdkonna konkurentsiraporti.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis lahkame Eesti tervishoiusüsteemi, uurime erootikaäri plusse ja miinuseid ning avame vähemalt kolme valdkonna konkurentsiraporti.